پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۳۶۹
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در یک هفته اخیر 35 پس لرزه در شهرستان بویراحمد و دنا به وقوع پیوسته است.

شعار سال: عزیز فیلی ظهر امروز در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت 13 شبکه خبر در خصوص زلزله‌های اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از تاریخ 12 اردیبهشت که زلزله 5.2 استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های بویراحمد و دنا را لرزاند تاکنون 35 پس لرزه در این شهرستان‌ها حس شده است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 30 مورد از این زلزله‌ها زیر سه ریشتر بوده و مابقی بالای سه ریشتر و در حدود 3.3، 4.2، و 4 ریشتر بوده است.

وی تصریح کرد: امروز هم دو زلزله با قدرت 4.3 و 3.3 در فاصله 17 کیلومتری شهر یاسوج را لرزاند که این دو پس لرزه حادثه و مصدومی نداشته و دستگاه‌های امدادی به منطقه اعزام شده‌اند.

این مسؤول تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی به لحاظ قطعی خدمات نداریم و آب و برق و گاز دستگاه‌ها وصل شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 20 اردیبهشت 97، کد مطلب: 13970220000586: www.kohgiluyeh-boyerahmad.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین