پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۰۹۱
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خسارت احتمالی زلزله پنجریشتری یاسوج و سی سخت هنوز به طور کامل برآورد نشده است، گفت: تاکنون ۷۸ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

شعار سال: عزیز فیلی اظهار داشت: به دلیل وقوع زلزله 5.2 ریشتری صبح روز چهارشنبه طبق بررسی‌های انجام شده 78 میلیارد تومان خسارت به ساختمان‌های مسکونی و زیرساخت‌های عمرانی از جمله تاسیسات آب وارد شد.

وی با بیان اینکه امکان افزایش این میزان خسارت وارده وجود دارد، عنوان کرد: از این میزان 50 میلیارد تومان به منازل مسکونی و 28 میلیارد تومان نیز خسارت به زیرساخت‌های عمرانی از جمله تاسیسات آب، برق و گاز و همچنین ساختمان‌های دولتی وارد شده است.

فیلی با بیان اینکه هفت هزار مسکن شهری و روستایی بین 10 تا 30 درصد آسیب دیده‌اند، افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مأمور ارزیابی و بهسازی ساختمان‌های آسیب دیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به دلیل وقوع این زلزله 133 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 32 نفر بستری و مابقی سرپایی درمان شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 13 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 1716440، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین