پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۱۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال تغییر اتوبوسی مدیران در استان نیستیم و اگر کسانی خود را اصلاح کنند به کار خود ادامه می‌دهند.
شعار سال: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال تغییر اتوبوسی مدیران در استان نیستیم و اگر کسانی خود را اصلاح کنند به کار خود ادامه می‌دهند.

سید محمدکاظم نظری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در پاسخ به سوالات خبرنگاران اظهار کرد: طایفه‌گرائی از آسیب‌های جدی استان است، بخش منفی آن در استان ما جدی شده است و سیاست استاندار مقابله با طایفه‌گرائی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه در خصوص زنان بی‌سرپرست گفت: برای اولین بار جزء 6 استانی هستیم که یک میلیارد تومان به فنی و حرفه‌ای برای آموزش زنان بی‌سرپرست اعطا شده و تخصیص آن 100 درصد بوده است.

وی در خصوص آسیب‌های اجتماعی گفت: در اعتیاد از متوسط کشوری وضعیت بهتری داریم اما برخی از آسیب‌ها در استان ما مانند خودکشی جدی است.در مجموع در کل کشور در زمینه آسیب‌های اجتماعی وضعیت بهتری داریم.

این مسؤول در خصوص کمک به سمن‌ها نیز گفت: سال گذشته 700 میلیون تومان به آنها دادیم و اگر طرح قابل قبولی ارائه کنند به آنها اعتبارات خواهیم داد.

نظری در زمینه تغییر مدیریت‌ها هم گفت: به دنبال تغییر اتوبوسی مدیران نیستیم و اگر کسانی خود را اصلاح کنند می‌توانند کار خود را ادامه دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار به حادثه دلخراش سقوط هواپیما اشاره کرد و افزود: در این زمینه جلسات متعددی با خانواده جانباختگان داشتیم اما سقوط در منطقه سختی بوده اما فقط 6 نفر از جانباختگان قطعات آنها پیدا نشده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی به فعالیت زودهنگام نامزدهای احتمالی مجلس گفت: دستگاه‌های نظارتی و شورای نگهبان قطعا این موضوع را پیگیری کرده و در تایید صلاحیت افراد تاثیرگذار است و نباید فضا را انتخاباتی کنند که به توسعه استان ضربه می‌زنند.

این معاون استاندار در زمینه زلزله هم افزود: امکان اینکه 100 هزار تخته چادر توزیع شود را نداشتیم اما زلزله زیر 5 ریشتر در همه جا اتفاق می‌افتد و مردم کمتر در خیابان‌ها می‌خوابند.

وی به برخی شاخص‌ها در زمینه آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: شاخص‌ها رو به بهبودی هستند مثلا در نزاع دسته جمعی جزء سه استان خوب کشور هستیم و در سرقت‌ها شاهد کاهش هستیم.

نظری یکی از مهمترین چالش‌های استان را چالش خشکسالی و آب دانست و افزود: ممکن است این چالش در صورت عدم مدیریت تبدیل به دعواهای طایفه‌ای شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970225000840 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
امیدوارم که واقعا همچین چیزی رو تو استان نداشته باشیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین