پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۳۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۹
فصلی نو ، فرماندار بویراحمد از نحوه توزیع اعتبارات استانی بشدت انتقاد کرد . به گزارش فصلی نو ، شاهرخ کناری در جلسه شورای برنامه ریزی استان ،شاهرخ کناری در اعتراض به توزیع اعتبارات استانی بیان کرد: وقتی اعلام می کنیم که جمعیت شهرستان بویراحمد ۴۰۰ هزار نفر است می گویند جمعیت ملاک نیست .

شعار سال: شاهرخ کناری در جلسه شورای برنامه ریزی استان ،شاهرخ کناری در اعتراض به توزیع اعتبارات استانی بیان کرد: وقتی اعلام می کنیم که جمعیت شهرستان بویراحمد ۴۰۰ هزار نفر است می گویند جمعیت ملاک نیست .

کناری ادامه داد : گفتیم ۳۵ درصد وسعت استان مربوط به بویراحمد است گفتند وسعت اصلا ملاک نیست ،در راه و شهرسازی ۵ هزار کیلیومتر راه روستایی استان است که بیش ۲ هزار کیلومتر مربوط به بویراحمد است که ۳۱ درصد اعتبار تعلق می گیرد در حالیکه هزینه هر کیلومتر راهسازی دو برابر بقیه راههای استان است.

وی ضمن انتقاد از نحوه توزیع اغتبارات در اداره زندانها اضافه کرد : از ۷ شهرک صنعتی ۵ شهر در بویراحمد است اما توزیع اعتبارات در این زمینه اصلا قابل مقایسه نیست .

فرماندار بویراحمد ادامه داد : در حوزه باغی ۳۱ درصد به بویراحمد دادند در حالیکه محصولات باغی استان ۵۸ درصد مربوط به بویراحمد است .

شاهرخ کناری عنوان کرد : ۴۵.۲ درصد مشترکان آب شهری در شهرستان بویراحمد هستند که سهم ما ۲۲.۷ درصد است آب و فاضلاب روستایی ،که جمعیت روستایی بویراحمد ۴۸ درصد استان است که شاخص پایین است.

وی گفت : ۱۴.۲ درصد منابع آب منطقه ای به بویراحمد اعتبار داده است در حالیکه ما روان آب داریم و استان های پایین دست شهرستان دنا و بویراحمد و حیات دیگر شهرستان های استان پایین دست شهرستان بویراحمد و دنا منوط به روان آب های شهرستان بویراحمد است .

کناری تاکید کرد: ۲ و دو دهم میلیارد متر مکعب آب در شهرستان های بویراحمد و دنا است ،اگر قرار بر این است پس باید آب بویراحمد هم باید منطقه ای شود و اعتبار آن به این دو شهرستان برسد.

وی گفت : بیش از ۴۲ درصد جمعیت دانش آموزی استان در شهرستان بوویراحمد است که ۳۱ درصد اعتبار استانی سهم بویراحمد است.

در این جلسه بنا به روال سابق یک سوم اعتبارات نفتی به مناطق نفت خیز و برای دیگر شهرستان ها اعتبارات بیشتر از مناطق نفت خیز از ۳۰۸ میلیارد تومان اعتبارات توازن در نظر گرفته شد که عدد یک سوم نفت نفت ۱۷۹ میلیارد تومان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فصلی نو، تاریخ انتشار 8 مرداد 97، کدمطلب:59208، www.fnkb.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
واقعا هم همینه! چرا باید مرز بندی کنین؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین