پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۹۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از سال 93 تا 96، 945 واحد مسکن مهر را در احداث کرده و آماده برگزاری جشن پایان ساخت مسکن مهر است.
شعار سال: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از سال 93 تا 96، 945 واحد مسکن مهر را در احداث کرده و آماده برگزاری جشن پایان ساخت مسکن مهر است.

ابراهیم فرزانه ، به مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در احداث مسکن مهر اشاره کرد و اظهار داشت: از سال 93 تا 96، 945 واحد مسکن مهر احداث شده است و این آمادگی وجود دارد که جشن پایان ساخت مسکن مهر را برگزار کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: احداث 46 واحد مسکن شهری، 32 واحد مسکن محرومین، 132 واحد برای اقشار کم‌درآمد و 72  واحد مسکن مشارکتی دیگر اقدامات صورت گرفته طی سه سال اخیر  است.

وی خواستار همکاری بیشتر بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات بازسازی احداث مسکن روستایی شد و یادآور شد: پرونده دو هزار و 157 واحد برای دریافت تسهیلات بازسازی و احداث مسکن روستایی به بانک‌های استان معرفی شده است که یک هزار و 370 مورد انعقاد قرارداد صورت گرفته است.

این مسؤول تصریح کرد:در حوزه تسهیلات بهسازی و نوسازی از محل اعتبارات سال 95، 2800 سهمیه مصوب استان بوده که دو هزار و 236 مورد سهمیه ابلاغ شده است و سهمیه جذب شده یک هزار و 237 مورد بوده است.

فرزانه در پایان به تسهیلات بافت فرسوده گچساران اشاره کرد و گفت: سهمیه ابلاغ شده به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده گچساران 3 هزار مورد است که یک هزار و 120 واحد معرفی شده به بانک‌ها است و از این تعداد سهمیه یک هزار و 54 واحد جذب شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگرازی فارس، تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970229000223 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
امیدواریم که این مسکن ها تبدیل به مسکن های بی مهر نشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین