پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۴۲۳
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: نخیلات خوزستان متعلق به همه کشور است و باید برای حفظ آنها تلاش کرد.
شعار سال: نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: نخیلات خوزستان متعلق به همه کشور است و باید برای حفظ آنها تلاش کرد.

حجت الاسلام مجید ناصری نژاد پیش از ظهر امروز در سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به شادگان اظهار کرد: باید این تصور در میان مسئولان کشوری و استانی جا بیفتد که نخیلات شادگان و خوزسان فقط متعلق به این شهر و این استان نیستند بلکه متعلق به همه کشور هستند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب نخل های شادگان به علت کمبود آب اظهار کرد: برای احیای نخلستان ها نیاز به همت جمعی و ملی وجود دارد، اما با ادامه وضعیت بی آبی فعلی باید در آینده ای نزدیک، دور این نخل ها خط کشید.

ناصری نژاد با اشاره به اینکه علاوه بر مسئله شرب مردم، تامین آب نخیلات نیز اولویت داد اظهار کرد: اکنون آب هور شادگان در بخش خنافره به دلیل خشک بودن نهرها به سمت نخلستان ها بر می گردد. اجرای فوری طرح انتقال آب به جراحی و نخیلات به عنوان ضرورت و نیاز اصلی و خواسته مردم است.

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار امیدواری کرد با عنایت ویژه مدیریت استانی به ویژه شخص استاندار خوزستان به مسئله آب شرب و کشاورزی شادگان، بتوان از وقوع بحران اجتماعی جلوگیری کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4293440 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین