پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۴۸۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
رئیس ستادکل نیروهای مسلح می‌گوید: ارتش بولیوی به همکاری‌های تسلیحاتی با ایران علاقه‌مند است و ما از این زمینه همکاری استقبال می‌کنیم.
شعارسال: سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه دیدار با فرمانده ارتش بولیوی و در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم که سفر فرمانده ارتش بولیوی به ایران باعث نزدیکی هرچه بیشتر دو کشور بشود.

وی افزود: ملت ما، کشور بولیوی را به‌عنوان کشوری می‌شناسد که در برابر امیال آمریکا مقاومت کرده و نیروهای مسلح بولیوی برای استقلال این کشور تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند که ما برای آن ارزش قائل هستیم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: ارتش بولیوی برای همکاری‌های فنی و کار به‌روی تسلیحات و همچنین خانه‌سازی برای نیروهای مسلح و مسائل آموزشی ابراز علاقه کرده است که ما هم از همه این زمینه‌ها استقبال کردیم.

سرلشکر باقری تصریح کرد: فرمانده ارتش بولیوی طی روزهای آینده بازدیدی از وزارت دفاع و امکانات خانه‌سازی نیروهای مسلح خواهد داشت که امیدواریم در پایان به توافقات خوبی بین دو کشور دست یابیم.

دریادار جمیل بوردا سوسا فرمانده ارتش بولیوی طی سخنانی اظهار داشت: هدف من از این سفر نزدیکی بیشتر بین ملت‌ها است.

وی افزود: من از طرف ملت و دولت بولیوی پیام دوستی صادقانه ملت و دولت خود را به ملت و دولت ایران ابلاغ می‌کنم و امیدوارم در پایان این سفر به توافقات مشخصی در حوزه دفاعی دست پیدا کنیم.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  تسنیم، تاریخ انتشار: 22اردیبهشت 1397 ، کدخبر: 1723537 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
0
خداروشکر که در زمینه دفاعی و تسایحاتی به خوبی تونستیم ظاهر بشیم
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
ما باید به تمام کشور ها کمک کنیم تا کاملا مستقل بشن و زیر یوغ ظلم جهانی نرن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
خوبه ؛ تسلیحات ایران میتونه خیلی خوب در این کشور به فروش برسه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین