پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۰۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در دیدار وزرای دفاع روسیه و ترکیه تأکید کرد تجاوزات هوایی اسرائیل به سوریه بایستی به شدت محکوم و از ادامه آن خودداری شود.

شعار سال : رئیس ستادکل نیروهای مسلح در دیدار وزرای دفاع روسیه و ترکیه تأکید کرد تجاوزات هوایی اسرائیل به سوریه بایستی به شدت محکوم و از ادامه آن خودداری شود.

 سرلشکر محمّد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، امروز (پنجشنبه 25 بهمن) با ارتشبد شایگو وزیر دفاع روسیه و سپهبد حلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه در سوچی روسیه ملاقات و مذاکره کرد.

 در این ملاقات‌ها موضوعات و محورهای مهم همکاری‌های دفاعی و نظامی مقابله با تروریسم در سوریه، تأمین امنیت شرق فرات در صورت خروج آمریکا از این مناطق، تصمیم‌گیری در مورد عملیات پاکسازی تروریست‌ها در ادلب و توسعه مناطق کاهش تنش، مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این مذاکرات با تأکید بر اینکه اعلام خروج آمریکا بیشتر یک ادعا است اظهار داشت: کشور ایران، روسیه و ترکیه به عنوان کشورهای ضامن، خواستار خروج هر چه سریعتر نیروهایی شدند که بدون هماهنگی با دولت قانونی سوریه در برخی نقاط این کشور حضور داشته و مناطقی را اشغال کرده است.

در این اجلاس همچنین تاکید شد نیروهای مسلح ایران و روسیه، بنا به درخواست و دعوت دولت قانونی سوریه در این کشور حضور دارند.

سرلشکر باقری گسترش مناطق کاهش تنش، کمک به بازگشت مهاجرین به شهرها و روستاها، تامین امنیت مناطق آزاد شده و پاکسازی میادین مین و مناطق آلوده را از اولویت های همکاری‌های سه جانبه نیروهای مسلح ایران روسیه و ترکیه عنوان کرد که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تأکید کرد: با توجه به اهمیت تهاجمات هوایی رژیم صهیونیستی، علاوه بر نقض حاکمیت سوریه موجب اختلال در روند عملیات مقابله با تروریسم و بازگشت ثبات و امنیت به سوریه شده است که این تجاوزات بایستی به شدت محکوم و از ادامه آن خودداری شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در ادامه سفر خود به روسیه عصر امروز در اجلاس سه جانبه روسای جمهور ایران روسیه و ترکیه شرکت و به تهران باز خواهد گشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:25بهمن 1397، کدخبر:1947298،www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
0
0
باید به اسرائیل یک ضربه شست اساسی نشون داد تا از این غلط ها نکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین