پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۲۱۷
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت:‌ ظرفیت‌های ژئوپولیتیکی و ژئواستراتژیکی ایران و روسیه ایجاب می‌کند نیروهای مسلح دو کشور با نگاهی بلندمدت، حوزه‌های همکاری فی‌مابین را تدوین کنند و توسعه دهند.

شعارسال:ژنرال ‏اسیپنوف معاون رییس ستادکل نیروهای مسلح روسیه همراه با سفیر این کشور و هیئت همراه، در جریان سفر به کشورمان با سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار معاون رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه گزارشی از روند تشکیل کمیسیون مشترک نظامی دو کشور و محورهای توافق طرفین ارائه کرد.

ژنرال اسپینوف در این دیدار با اشاره به روابط تاریخی ایران و روسیه، زمینه‌های فراوان موجود برای همکاری دو کشور را مورد تأکید قرار داد.

سرلشکر باقری هم در این دیدار با یادآوری شرایط بسیار حساس کنونی منطقه و جهان و ضرورت ایجاد پیوندهای همگرایی بین نیروهای مسلح ایران و روسیه علیه تروریسم گفت: موفقیت نیروهای مسلح دو کشور در فرایند مقابله با تروریسم در سوریه و شکست تروریست‌های تکفیری و حامیان آنها در منطقه، بیانگر عزم و ظرفیت‌های ایران و روسیه برای مقابله با تهدیدات موجود است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: ظرفیت‌های ژئوپولیتیکی و ژئواستراتژیکی ایران و روسیه ایجاب می‌کند نیروهای مسلح دو کشور با نگاهی بلندمدت، حوزه‌های همکاری فی‌مابین را تدوین کنند و توسعه دهند و در چارچوب توافقات کمیسیون مشترک نظامی، آنها را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار5 دی 97، کدخبر: 1907548،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین