پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۳۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۷
رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز از اشراف اطلاعاتی خوبی برخوردار هستیم و همه حرکت ها در داخل و خارج از مرز رصد می شود و نیروهای مسلح ما به هیچ وجه غافل گیر نمی شوند.
شعارسال: امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم رضوی افزود: دکترین نیروهای مسلح در کشور دفاعی و مبتنی بر بازدارندگی است اما برای دفاع از کشور و ارزشهای نظام در هر جغرافیایی و مقابله با هر تهدیدی اقدام می کنند.

وی بیان کرد: امروز به برکت وجود دانشمندان جوان، سلاح و تجهیزات دفاعی مورد نیاز خود را می سازیم و فاصله بین ایده تا مطلوب بسیار کوتاه است و قدرتمندتر از همیشه در دفاع از نظام و اسلام ایستاده ایم.

امیر پوردستان اظهار داشت : قبل از انقلاب اسلامی، ارتش و تمام امتیازات کشور در اختیار آمریکا و استکبار بود، طبیعی است که با پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا ناراحت باشد.

وی ادامه داد: آمریکا در ٤٠ سال گذشته برای نابودی نظام و انقلاب به روش های مختلفی نظیر تحریم های اقتصادی علیه ایران و همچنین جنگ تحمیلی متوسل شد اما با ایثارگری، صبر و ولایتمداری ملت ایران با شکست مواجه شد.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نگرانی اصلی آمریکا این بود که انقلاب اسلامی ایران ادبیات جدیدی نظیر استقلال، آزادی، نفی سلطه و ولایتمداری را با خود آورده و این ادبیات کشورهای منطقه را نیز تحت الشعاع قرار داده است.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) در دوران دفاع مقدس، دفاع همه جانبه از کشور و نظام را به عنوان راهبرد تعیین کردند، افزود: امروز نیز که با چهره تازه ای از تهدیدهای ترکیبی و تحریم ها مواجهیم بحث دفاع همه جانبه به عنوان راهبرد باید مد نظر باشد.

امیر پوردستان خاطرنشان کرد: همانگونه که ملت غیور ایران در زمان جنگ تحمیلی خرمشهر را به عنوان اصلی ترین سنگر دشمن با ایمان به خدا و تبعیت از ولایت آزاد کرد، اینک نیز با اقتدار در مقابل دشمن ایستاده و مقاومت می کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 4 خرداد 1397 ، کدخبر: 82925434 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
خداروشکرر در ایران در زمینه های نظامی کم نمیاره
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
خدارو شکر از لحاظ نظامی در برابر همه کشور های دنیا توان مقابله دفاعی رو دارا هستیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
ایرانی ها همیشه آماده پاسخگویی به همه تهدیدات خارجی هستند ؛ دشمن باید بداند که آن ها تمام کننده جنگ نخواهند بود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین