پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۷۶۵۱
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از قطعی شدن مجوز بکارگیری ۵۰۰۰ سرباز معلم خبر داد و گفت: حقوق سرباز معلمان به طور منظم پرداخت می‌شود.

شعار سال: علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: ستاد نیروهای مسلح بر اساس جدول توزیع نیروی انسانی، امسال مجوز به کارگیری ۵۰۰۰ سرباز معلم را به آموزش و پرورش داد.

وی در خصوص وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش گفت: مجوز جذب ۱۵ هزار نفر را از طریق برگزاری آزمون استخدامی گرفتیم و مجوز جذب سه هزار نفر را نیز از محل مجوزهای سال قبل داریم که با به کارگیری پنج هزار سرباز معلم تقریباً عدد خوبی است.

الهیار ترکمن در خصوص حقوق سرباز معلمان افزود: تمام مطالبات سرباز معلمان تا پایان اسفندماه پرداخت شد و از این پس نیز حقوق آن ها به طور منظم پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: در قانون بودجه یک تبصره وجود دارد که پرداخت های نیروهای غیررسمی به مانند نیروهای رسمی باشد و ما بر این اساس هر ماه حقوق سرباز معلمان را پرداخت می‌کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق، تاریخ انتشار 21 اردیبهشت 97، کد مطلب: 854242، www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین