پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۴۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
چند روز قبل خبری در رسانه ها منتشر شد که خانه حسام لشگر واقع در منطقه 12 تهران و درست با حکم قضایی مالک به زودی تخریب شده تا پاساژی به جای آن بنا شود.

شعار سال: ظاهرا مالک موفق شده این ملک را از لیست میراث فرهنگی با این ادله که 40 سال از ساخت آن می گذرد و نه 150 سال؛ حکم قانونی تخریب دریافت کند.

همچنین مدیر روابط عمومی منطقه 12 تهران اعلام کرد: بر اساس مسیری قانونی حکم تخریب را گرفته و به دلیل عدم اجرای آن توسط منطقه مجددا حکم انفصال از خدمت و برخورد قانونی با شهردار و معاون شهرسازی و هر فرد دیگری که مانع اجرا شود نیز از سوی قاضی صادر شده است که صدور این حکم به نوغی ادعای میراث و شهرداری را باطل کرده است.

خبرنگار ما برای پیگیری این موضوع با رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهر تهران تماس گرفت تا موضع شورا در برابر آنچه که سال هاست گریبان خانه های تاریخی شهر تهران را گرفته است ،برای مخاطبان و دوستداران هویت تاریخی شهر تهران بیان کند.

محمد جواد حق شناس ضمن تاکید بر اهمیت این ماجرا در پاسخ به خبرنگار ما گفت: این موضوع باید در کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورا بررسی شود و سرنوشت این خانه را از آن جا جویا باشید.

خبرنگار ما به زودی گفت وگوی مفصلی با رییس کمیته گردشگری ومیراث فرهنگی درباره پیگیری های انجام شده خواهد داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تیتر شهر، تاریخ انتشار 25 اردیبهشت 97، کد مطلب: 69019، www.titreshahr.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
0
این خانه های تاریخی رو میشه خیلی خوب تبدیل به موزه هایی کرد که برای کشور منفعت های بسیاری دارند از لحاظ فرهنگی
ا.ح75
ناشناس
Germany
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
0
انشالله که این اظهارشون درست بوده باشه و مسائل مالی پشتش نباشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین