پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۰۰۰
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
معاون میراث فرهنگی کشور گفت: بررسی کوتاهی مدیران در جریان تخریب خانه تاریخی نائل اصفهان را به بازرسی سپرده ایم.

شعارسال : محمد حسن طالبیان گفت: این بنا در دست یک پیمانکار بوده و فرض مدیران استانی این بوده که پیمانکار، در محل بنا سرایدار مستقر کرده است. بعد از ظهر روز تخریب عواملی وابسته به شهرداری حصارها و وسایل پیمانکار را جمع آوری کرده و برده اند. پیمانکار نیز پس از این اتفاق بنا را ترک کرده و شبانه بنا تخریب شده است.

معاون میراث فرهنگی کشور در واکنش به انتقاداتی که از مدیران میراث فرهنگی اصفهان می شود، گفت: بحث کم کاری و تخلف داخل سازمان را به واحد بازرسی و حقوقی سپرده ایم تا تحقیق کند زیرا من نمی توانم در این باره قضاوتی داشته باشم.

طالبیان با ناراحت کننده خواندن این تخریب گفت:همچنین بررسی عوامل بیرونی این تخریب هم پیگیری حقوقی خواهد شد. در این زمینه نیز سر نخ هایی پیدا شده و خودروهای عامل تخریب در دوربین ها ثبت است و پیگیر شکایت خود از آنها هستیم.

وی افزود: در موضوع فنی نیز تیم کارشناسی از بنا بازدید کرده و کارگاه مرمت عین به عین بنا را برپا کرده ایم و هزینه آن را هم از تخریب کننده بنا خواهیم گرفت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 21 آذر 1396، کدخبر: 375962، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین