پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۲۸۴۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه‌ای ساعت کاری دانشگاه در ایام ماه مبارک رمضان را ابلاغ کرد.

شعارسال: به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عبدالرسول پورعباس در بخشنامه ای به روسای واحدهای مرکز استان (دبیران هیات امنا)، واحدهای جامع مستقل، روسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی، ساعت کاری دانشگاه در ایام ماه مبارک رمضان را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران گرامی در ماه پرفضیلت رمضان به استناد مصوبه دویست و پنجاه و دومین جلسه مورخ ۹۷/۲/۱۹ هیات رئیسه محترم دانشگاه، پایان ساعت کار روزانه کارکنان در ایام ماه مبارک رمضان ساعت ۱۴:۳۰ اعلام می‌شود.

در این بخشنامه آمده است:

۱- ساعت اداری سازمان مرکزی، سازمان سما و واحدها و مراکز دانشگاهی سطح استان تهران از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۴:۳۰ تعیین می‌شود.

۲- در صورت لزوم به حضور کارکنان بعد از پایان وقت اداری از ساعت ۱۴:۳۰ لغایت ۱۶:۰۰ به عنوان اضافه کار محسوب خواهد شد و مازاد بر آن اضافه کار محاسبه نخواهد شد.

۳- چناچه بر اساس برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفته، ساعات برگزاری کلاس‌های درسی و ایام امتحانات در ایام ماه مبارک رمضان بعد از ساعت ۱۶:۰۰ قرار گرفته باشد، فعالیت واحدها و مراکز آموزشی پس از این ساعت بلامانع است. (در این صورت از ساعت ۱۴:۳۰ به بعد برای کارکنانی که ملزم به حضور در واحد هستند، اضافه کار محاسبه خواهد شد.)

۴- با توجه به تنوع آب و هوای و شرایط اقلیمی، تصمیم گیری نسبت به چگونگی ساعت کاری کارکنان در این ایام در سایر استان‌ها و واحدهای تابعه بر عهده شورای دانشگاه استان مربوط هستند.

بدیهی است دبیران محترم هیات امنای استانی، روسای واحدها و مراکز آموزشی مسئول حسن اجرای این بخشنامه هستند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت واحد علوم تحقیقات، تاریخ انتشار: 25اردیبهشت1397 ، کدخبر: 9716: www.news.srbiau.ac.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
ساعت کاری شون کم تر نشه خیلی بهتره
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین