پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۴۷۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
یکی از مخاطبان: من ۱۰ سال در ساتبا فعلی (سانای قبلی) کار کرده ام. مدیرم مرا مجبور می‌کرد که برای یک نفر امریه دار برای خدمت سربازی ورود و خروج رد کنم بدون اینکه ایشان حضور داشته باشند و وقتی مخالفت کردم قرارداد مرا امضاء نکرد و اخراج شدم.

شعار سال: یکی از مخاطبان با ارسال مدارک و مستندات خود توضیحات زیر را ارسال کرد:

با سلام و احترم
با توجه به اینکه
۱۰ سال در ساتبا فعلی یا همان سانا قبلی مشغول بکار بوده ام و مدیران سازمان بدون هیچ دلیل و منطقی وفقط به خاطر سلیقه شخصی واینکه به خواست‌های غیر قانونی آقای پ... مدیر مربوطه تن ندادم، از بنده خواست که بجای یه نفر امریه دار (خدمت سربازی) بنام آقای ع. ر. ورود وخروج وکار کرد رد کنم ناگفته نماند آقای ع. ر. امریه سانا بود وقرار بر این بود محل خدمت ایشان در سایت زمین گرمایی مشگین شهر باشد که اصلا در طول مدت خدمت یکبار هم به مشگین شهر نیامد و مدیر منو مجبور می کرد که براش کارکرد رد کنم من هم جلوش وا می‌ایستادم که کار غیر قانونی می کنی؛ و بهش می گفتم فردا اگه آقای ... را تو تهران کشتن من مسئول هستم که چرا براش کارکرد غیر قانونی رد کردم ودر سایر موارد ازبنده تنخواه یک میلیون ودومیلیون تومن دستی می‌گرفت وبدون سند به همکاران می داد.

بلاخره مشکل اصلی از همین کار‌ها شروع شد وکار به جا‌های باریکتر رسید و قرارداد منو امضا نکرد. وخداوند کاری کرد که هیت مدیره قبلی را رسوا کند وهمشون از کار اخراج شدند الان حدود ۶ سال که دربه در و از خانواده ام شرمنده شدم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی برق نیوز، تاریخ 23 بهمن 96، کد مطلب: 29652: www.barghnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین