پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۷۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۸
سایت رسمی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به بررسی شرایط امنیتی مسکو برای میزبانی از این رقابت‌ها پرداخت.

شعارسال: به نقل از سایت رسمی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، زیرساخت‌های ایجاد شده در مسکو انتظارات امنیتی این رقابت‌ها را در بالاترین سطح ممکن برآورده می‌کند. ایستگاه‌های مترو، ورزشگاه‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس مسکو مطابق استاندارد‌های امنیتی مطلوب برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال تاکنون مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

در ورزشگاه‌های لوژنیکی و اسپارتاک به‌عنوان میزبان‌های دیدار‌های جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال طیف وسیعی از تجهیزات فنی، مهندسی و غربالگری نصب شده است. امکانات امنیتی ورزشگاه‌های تمرینی زسکا و استروگینو نیز مطابق استانداردهاست. تمامی ایستگاه‌های متروی مسکو مجهز به تجهیزات کنترلی شده‌اند و هم‌اکنون کار صدور کارت شناسایی افسران امنیتی آغاز شده است. ایستگاه‌های مهم بین‌المللی اتوبوس مسکو نیز با اعلام دپارتمان امنیت و مبارزه با فساد مسکو تحت پوشش‌های امنیتی قرار گرفته‌اند. همچنین تمامی زیرساخت‌های حمل‌ونقل شهری مسکو مجهز به سیستم نظارت تصویری و آلارم‌های ضدسرقت شده‌اند و کنترل‌ها نیز مجهز به سیستم کنترل تصویری و دسترسی‌های محلی، آشکارساز‌های بخار، سم و مواد منفجره هستند.

مسکو میزبان ۱۲ بازی از جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال خواهد بود. در ورزشگاه لوژنیکی مسکو ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) بازی افتتاحیه میان تیم‌های ملی روسیه و عربستان سعودی برگزار می‌شود. این ورزشگاه همچنین میزبان دیدار‌های مرحله گروهی میان تیم‌های ملی آلمان با مکزیک، پرتغال با مراکش، دانمارک با فرانسه، یک بازی از مرحله یک هشتم نهایی، یک بازی از مرحله نیمه نهایی و فینال خواهد بود.

در ورزشگاه اسپارتاک مسکو نیز دیدار‌های مرحله گروهی میان تیم‌های ملی آرژانتین با ایسلند، لهستان با سنگال، بلژیک با تونس، صربستان با برزیل و یک بازی از مرحله یک هشتم نهایی برگزار می‌شوند.

روسیه برای نخستین بار در تاریخ جام‌های جهانی فوتبال میزبانی این رقابت‌ها را در روز‌های ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال جاری بر عهده خواهد داشت. ایران در گروه B. این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 28اردیبهشت1397 ، کدخبر: 685748: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
به نظر من که روسیه به راحتی از پسش بر میاد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین