پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۰۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۹
سرپرست داروخانه‌های دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تاکنون ۲۰ نامه برای جمع‌آوری قاچاقچی‌های دارو که از مردم دارو را می‌خرند نوشته‌ایم و به دستگاه‌های ذیربط ارسال کرده‌ایم، ولی ترتیب اثری داده نشده است.

شعارسال: سرپرست داروخانه‌های دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تاکنون ۲۰ نامه برای جمع‌آوری قاچاقچی‌های دارو که از مردم دارو را می‌خرند نوشته‌ایم و به دستگاه‌های ذیربط ارسال کرده‌ایم، ولی ترتیب اثری داده نشده است.

خیرالله غلامی در جمع خبرنگاران درباره مشکلات داروخانه‌های دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهارداشت: در حال حاضر داروخانه ۱۳ آبان حدود ۲۰ درصد از دارو‌های تخصصی و فوق تخصصی کشور را توزیع می‌کند و از کل کشور برای دریافت دارو به این داروخانه می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه این داروخانه ۴۰۰ نفر پرسنل دارد، گفت: مرکز اطلاعات دارویی از ۸ صبح تا ۸ شب پاسخگوی مردم است و می‌تواند از این مرکز اطلاعات لازم را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه این سازمان در سال ۱۳۵۹ تأسیس شده است، گفت: هر سال ۱۲۰ دانشجو در دانشکده داروسازی و ۵۰ دانشجو نیز در دانشکده بین‌المللی کسب علم می‌کنند.

سرپرست داروخانه‌های دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: در حال حاضر ما با مشکلاتی از جمله قاچاقچی‌ها در حوزه دارو مواجه هستیم که دارو را از مردم می‌خرند و تاکنون ۳۰ نامه به ارگان‌های مختلف از جمله وزارت اطلاعات، قوه قضاییه، نیروی انتظامی و ... نوشته‌ایم که این افراد را جمع‌آوری کنند، ولی تاکنون ترتیب اثر موثری داده نشده است.

وی درباره افرادی که با حضور در ناصر خسرو داروی خود را تهیه می‌کنند، گفت: بعضی از این افراد به دنبال دارو‌های رسمی نیستند و می‌خواهند داروی مورد نیاز خود را به صورت غیر رسمی تهیه کنند.

غلامی درباره مطالبات داروخانه‌های دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ۵۵ درصد بدهی‌های ما مربوط به سازمان تأمین اجتماعی است که حدود ۲۰۵ میلیارد تومان می‌شود.

سرپرست داروخانه‌های دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: سازمان تأمین اجتماعی از آخر بهمن سال ۱۳۹۵ دیگر پرداختی به ما نداشته است و همین موضوع مشکلات زیادی را برای ما و مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: سرجمع بدهی ما از بیمه‌ها ۲۲۹ میلیارد تومان است که امیدواریم هرچه سریعتر پرداخت شود.

غلامی بیان داشت: در حال حاضر با ۸۵ شرکت تأمین دارو کار می‌کنیم که ۴ شرکت ما را در لیست سیاه قرار داده‌اند و در آستانه ورود به لیست سیاه ۶ شرکت دیگر هستیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فردا، تاریخ انتشار: 5خرداد1397 ، کدخبر: 819771: www.fardanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
برخورد باید همانند برخوردی باد که با قاچاقچیان مواد نخدر میشود تا بساط این دزدی ها برچیده شود
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین