پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۴۵
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
معاون درمان وزارت بهداشت، مهمترین برنامه های حوزه درمان در سال ۹۵ را تشریح کرد.

شعارسال: دکتر محمد آقاجانی، افزایش میزان رضایتمندی مردم و جلب اعتماد عمومی به بیمارستان های دولتی و خدمات درمانی را از نکات مثبت برنامه تحول نظام سلامت در دو سال اخیر بیان کرد و گفت: در این راه همراهی و تلاش مجدانه مدیران ارشد و میانی دانشگاه ها و بیمارستان های تابعه وزارت بهداشت قابل تقدیر است.

وی ابراز امیدواری کرد با رشد علم، پژوهش و اخلاق در سال ۹۵ اعتلای جامعه پزشکی و خدمت بی بدیل به مردم نسبت به گذشته بیشتر شود.

آقاجانی با تاکید بر حفظ دستاوردهای دو سال اخیر برنامه های نظام سلامت، افزود: در سال جدید اقدامات ارزنده ای جهت خدمت به هموطنان انجام خواهد شد. اتمام پروژه های توسعه زیرساخت های حوزه درمان، افزایش تخت های روانپزشکی، استاندارد سازی و گسترش اورژانس های روانپزشکی، ساماندهی خدمات دندانپزشکی با هدف کاهش پرداخت از جیب مردم در این حوزه و توسعه شبکه های آزمایشگاهی دولتی از اهم برنامه های حوزه درمان کشور است.

وی افزود: ساماندهی اتاق های عمل و اورژانس های بیمارستانی کشور، تشکیل شبکه پیوند در کشور، اجرای کامل برنامه حمایت از زوج های نابارور و راه اندازی سامانه یکپارچه صدور پروانه های پزشکی ، توانمند سازی مردم برای خودمراقبتی و مدیریت آموزش همگانی، اجرای کمپین های ملی آموزش همگانی و آموزش به بیماران نیز در دستور کار وزارت بهداشت است و این امور تنها بخشی از وظایف ما در قبال مردم ایران است.

معاون وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرد تا این تلاش ها بتواند لحظات زندگی بیماران را بهاری کند و هر روزشان را در پرتو سلامتی نوروز سازد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 6فروردین1395، کدخبر: 3585248: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین