پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۶۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲
دیدار نخست تیم ملی بسکتبال ایران برابر چین بسیار خشونت آمیز بود تا جایی که باید گفت خطر مصدومیت از بیخ گوش آسمان خراش‌ها گذشته است.
شعارسال: روزی که حامد حدادی ستاره تیم ملی ایران و بسکتبال آسیا اعلام کرد که اردو در چین و بازی با تیمهای متفرقه این کشور سودی برای بسکتبال ندارد بسیاری از فدراسیون نشین‌ها حرفش را گوش ندادند اما دیدار اول ملی پوشان در شرق دور ثابت کرد که نگرانی‌ها درست بوده‌اند.

تیم ملی در این مسابقه ۷۷ بر ۶۶ باخت اما نتیجه این دیدار در درجه دوم اهمیت قرار دارد چرا که اتفاق‌های دیگری در جریان مسابقه افتاده است. عکس‌های مختلفی از درگیری بازیکنان منتشر شده که نشان می‌دهد بازی بسیار فیزیکی بوده و چینی‌ها با خشونت زیاد مسابقه می‌دادند.

تیم ملی چین چند بازیکن از ترکیب اصلی‌اش را برابر ایران به میدان فرستاد و این تیم با بسکتبالی خشن و البته حمایت تیم داوری سعی در برهم زدن روحیه ملی پوشان ایران داشته است. آن طور که از چین خبر رسیده بازیکنان ایران بیشتر از این که به فکر بسکتبال باشند در این فکر بوده‌اند که آسیب نبینند و اتفاقی بد برایشان نیفتد و چینی‌ها هم به جای بسکتبال رو به "بزن‌بزن" آورده بودند که به نظر می‌رسد دلیلش تنها برای کم کردن روحیه تیم ملی ایران بوده چرا که سال گذشته نیز همین اتفاق افتاده بود.

با این شرایط مشخص می‌شود که حرفهای حامد حدادی و نگرانی‌هایش به جا بوده‌اند. این اردوهای تدارکاتی در چین سودی برای بسکتبال ندارد و در کنارش همه باید امیدوار باشند که ستاره‌ای آسیب نبیند. فدراسیون بسکتبال باید در برنامه‌هایش تغییر ایجاد کند و در اندیشه برپایی اردوهای مفید برای بسکتبالیست‌هایی باشد که به دنبال قهرمانی در بازی‌های آسیایی و حضوری قدرتمند در جام جهانی هستند.





شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت خبری تحلیلی  الف، تاریخ انتشار: 10خرداد 1397 ، کدخبر:  3970310092،www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
ای کاش به همون اندازه ای که به فوتبال اهمیت می دادیم به اینورزش ها هم اهمیت می دادیم
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
0
ایران باز دوباره امیدواریم در عرصه بستکبال جهان خوش بدرخشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین