پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
دولت دانمارک قانونی را به تصویب رسانده که بر اساس آن استفاده از پوشش «برقع» در اماکن عمومی تمام شهرهای این کشور ممنوع می‌شود.

شعار سال: پارلمان دانمارک امروز پنج‌شنبه قانون ممنوعیت استفاده از پوشش «برقع» در اماکن عمومی را تصویب کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «رویترز»، قانونگذاران دانمارک پوشاندن صورت با استفاده از برقع را مغایر با ارزش‌های این کشور خواندند.

بر اساس این گزارش، مخالفان تصویب این قانون که قرار است از دو ماه دیگر (از اول ماه آگوست) اجرایی شود، حق زنان برای انتخاب پوشش خود را نقض می‌کند.

«سوری پیپ پولسن» وزیر دادگستری هلند اعلام کرد، در زمان اجرای این قانون، پلیس این کشور از کسانی که این قانون را نقض کرده‌اند نخواهد خواست تا پوشش صورت خود را بردارند اما نیروهای پلیس این حق را دارند تا فرد خاطی را جریمه کرده و از وی بخواهند تا به خانه خود برود.

تا کنون فرانسه، بلژیک، هلند، بلغارستان و ایالت «باواریا» در آلمان محدودیت‌هایی را برای پوشاندن کامل صورت با استفاده از برقع در مکان‌های عمومی وضع کرده‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق، تاریخ انتشار 10 خرداد 97، کد مطلب: 860667، www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین