پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۱۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹
رئیس فدراسیون کاراته گفت: از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان درخواست کردیم با توجه به اینکه کاراته در المپیک حضور دارد، بودجه آن نیز متناسب با ورزش المپیکی در نظر گرفته شود.

شعارسال: محمد صادق فرجی، در مورد پرداخت مطالبات فدراسیون های ورزشی از جمله کاراته توسط وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در بحث اعتبارات مالی، مسائلی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان پیش بینی کرده، پرداخت شده است اما با توجه به شرایط و این نکته که رشته کاراته به المپیک اضافه شده و دیگر ورزشی المپیکی محسوب می شود، بخش هایی دیگر از هزینه ها را با کمک اسپانسر تأمین می کنیم.

وی ادامه داد: فدراسیون بخش هایی از هزینه ها را از کمیته ملی المپیک و بخشی دیگر از وزارت ورزش و جوانان تأمین کرده و بخش های دیگر را از اسپانسر دریافت می کند. البته ما از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان درخواست کردیم با توجه به اینکه کاراته در المپیک حضور دارد، بودجه آن نیز متناسب با ورزش المپیکی در نظر گرفته شود.

رئیس فدراسیون کاراته تصریح کرد: باید ما را در تأمین هزینه های ورزشکاران و برگزاری اردوها و تورنمنت های مختلف، بیشتر یاری کنند. خوشبختانه ورزشکاران ما، اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته و خود را برای مسابقات آسیایی اردن و رقابت های جهانی و در نهایت بازی های آسیایی جاکارتا آماده می کنند.

فرجی خاطرنشان کرد: 8 ورزشکار را متشکل از 4 مرد و 4 زن به بازی های آسیایی اعزام می کنیم و امید به درخشش و کسب مدال های طلا توسط این عزیزان داریم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایسکانیوز، تاریخ انتشار: 10خرداد1397 ، کدخبر: 952888: www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
اگر از ورزش ما حمایت های کافی ای شود نتیجه آن را در آینده نزدیک خواهیم دید
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین