پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۹۸۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵
رئیس هئیت کاراته آذربایجان غربی از برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته به میزبانی ارومیه خبر داد.

شعار سال: جواد سلیمی با بیان اینکه جام بین المللی کاراته صلح و دوستی با تایید فدراسیون جهانی به نام شهر ارومیه ثبت شافزود: این مسابقات با نام ارومیه اپن (urmia open) بوده و امسال سیزدهمین دوره این رقابت ها در حالی به میزبانی ارومیه برگزار می شود که هماهنگی و برنامه ریزی های بسیار دقیق و منسجمی با حمایت وزیر ورزش و جوانان، استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان برای اجرای این رویداد مهم ورزشی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۰ نفر از ورزشکاران داخلی و ۲۵۰ نفر از ورزشکاران خارجی هستند، اضافه کرد: ۵۰۰ نفر ورزشکار از ۱۴ کشور خارجی دوشنبه به ترتیب وارد ایران و شهرستان ارومیه می شوند و محل اسکان و هتل تیم ها تعیین شده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: تیم آذربایجان غربی در رده نوجوانان و جوانان این دوره از مسابقات به صورت کامل حضور دارد زیرا این تیم ها یکی از بهترین های کشور و آسیا هستند.

رئیس هیئت کاراته آذربایجان غربی افزود: ۳۰ داور جهانی، امر قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند که از این تعداد ۱۰ داور داخلی و ۲۰ داور خارجی هستند.

وی با اشاره به اینکه تمامی ثبت نام ها از طریق فدراسیون جهانی انجام شده است، گفت: امسال با تایید فدراسیون جهانی میزبانی سیزدهمین دوره مسابقات جام صلح دوستی برای سال چهارم به شهر ارومیه رسیده و به این نام نیز به ثبت رسیده است و از این پس هرساله شاهد برگزاری این مسابقات به میزبانی ارومیه خواهیم بود.

سلیمی با اشاره به حضور قدرت های جهانی در این مسابقات افزود: روسای فدراسیون کشورهای ترکیه، فرانسه و جمهوری آذربایجان از میهمانان وی‍ژه این مسابقات هستند

سیزدهمین دوره مسابقات جام کاراته بین المللی صلح و دوستی از ۲۰ مرداد ماه به مدت سه روز در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.

در این دوره از مسابقات ۵۰۰ ورزشکار و عوامل داخلی و خارجی از کشورهای سوئد، آمریکا، مالزی، فرانسه، آذربایجان، ژاپن، ترکیه و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 16 مرداد 96، کدمطلب: 4052104:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین