پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۱۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
وزیر ورزش و جوانان در جمع کاراته‌کاران بزرگسال تیم ملی گفت: با المپیکی شدن کاراته، سایر کشورها به این رشته توجه ویژه‌ای خواهند کرد و این مسئله وظیفه همه ما را سنگین‌تر می‌کند.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، محمود گودرزی روز (دوشنبه) با حضور در اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان ضمن دیدار با اعضای تیم در جریان آخرین وضعیت ملی‌پوشان پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی اتریش قرار گرفت.

وزیر ورزش در جریان این بازدید اظهار داشت: از مهارت‌ها و دانش‌ها در جهت اعتلای رشته کاراته استفاده کنید و باید در تصمیم‌گیری‌ها از خرد جمعی بهره ببرید.

وی افزود: ظرفیت کاراته ایران بالاست. من به عنوان یک معلم ورزش همه رشته‌ها را دوست دارم اما کاراته نسبت به سایر رشته‌های رزمی با توجه به تکنیک‌های بسیار متنوع و مهارت‌های پیچیده جزو رشته‌های زیباست.

گودرزی ادامه داد: کاراته‌کاها باید خودشان را در عرصه‌های بین‌المللی نشان دهند و با تمرینات خوبی که انجام می‌دهند، مردانه و جوانمردانه به میدان رفته و مقابل حریفان قرار‌ بگیرند.

وی با اشاره به حضور کاراته در المپیک 2020 تصریح کرد: با توجه به المپیکی شدن کاراته به این رشته ورزشی در سایر کشورها توجه ویژه‌ای خواهد شد و نگاه‌ها متفاوت خواهد بود. کشورها روی کاراته سرمایه‌گذاری مادی و معنوی می‌کنند که این وظیفه شما و ما را هم سنگین‌تر می‌کند.

سید شهرام هروی، سرمربی تیم ملی هم از حضور گودرزی در اردو و نیز از زحمات طباطبایی، سرپرست فدراسیون تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود تیم ملی با مدال‌آوری در رقابت‌های اتریش بتواند پاسخ زحمات مسئولان ورزش را به نحو شایسته بدهد.

همچنین ذبیح‌الله پورشیب، کاپیتان تیم ملی از حضور وزیر ورزش تشکر و قدردانی کرد و عنوان داشت: حضور جنابعالی در اردوی کاراته باعث افزایش روحیه اردونشینان شده و امیدواریم ضمن دفاع از عنوان قهرمانی دوره گذشته در کومیته تیمی، در بخش انفرادی هم بتوانیم نتایج خوبی به‌دست آوریم و یک رکورد تاریخی به جای بگذاریم.

وزیر ورزش همچنین در اردوی تیم ملی بانوان نیز حاضر شد و برای این تیم هم آروزی موفقیت و توفیق در مسابقات جهانی اتریش را کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 26مهر1395، کدخبر: 233550: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین