پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۲۰
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی، رئیس مرکز سرمایه انسانی این سازمان را منصوب کرد.

شعارسال: محمد سرافراز در حکمی «علی‌اصغر جعفری» را به ریاست مرکز سرمایه انسانی منصوب کرد.

رئیس رسانه ملی در این حکم، اموری چون "طراحی و اجرای نظام جامع مدیریت و توسعه سرمایه انسانی"، "ایجاد سامانه مدیریت انسانی" و "طراحی و تدوین نظام جامع آموزش سازمان" و "روزآمد کردن نظام آموزش" رادر رسانه ملی را بر عهده جعفری گذاشته است.

در حکم رئیس رسانه ملی خطاب به رئیس مرکز سرمایه انسانی آمده است: «با توجه به مراتب تعهد، کاردانی، تجربیات و سوابق مفید و موثر جناب عالی در مدیریت‌های اجرایی و با عنایت به تصویب تشکیلات جدید سازمان،به موجب این حکم به عنوان رئیس "مرکز سرمایه انسانی" منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود در دوران تصدی خود برای تبدیل سازمان به سازمانی مومن، انقلابی، یادگیرنده و رقابت پذیر گام برداشته و اهداف و ماموریت های مشروحه ذیل را به نحو مناسب و مطلوبی محقق کنید. آرزوی توفیق روز افزون جناب عالی را در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مسئلت دارم.»

سرافراز همچنین در حکمی سید محسن حاجی بابائیان امیری را به عنوان "عضو اصلی هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری" سازمان صدا و سیما منصوب کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار خبر 09 فروردین 1395، کدمطلب: 95010901744 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین