پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۳۲۵۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
احمد خرم ،درعین حال تصریح کرده است که عدم افزایش تعرفه خدمات مهندسی درسال 97 سبب شده تا جمع کثیری از مهندسان درتماس با سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران،مراتب نارضایتی شدید خود را اعلام کنند.

شعار سال: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، پیشنهاد کرده است که درسال 97 تعرفه تمامی خدمات مهندسی ازجمله نظارت ماده 33، نقشه برداری،نظارت بر لوله کشی گاز و آبفا دستکم 25 درصد افزایش یابد.

احمد خرم درنامه ای خطاب به فرج الله رجبی،رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، گفته است که با توجه به افزایش قابل توجه قیمت فروش ملک در استان تهران و به تبع آن درسراسر کشور و با توجه به اینکه نظارت برساخت وساز درصد بسیار ناچیزی از هزینه تمام شده بوده، بنابراین پیشنهاد می شود این افزایش 25 درصدی در شورای مرکزی به تصویب برسد.

وی،درعین حال تصریح کرده است که عدم افزایش تعرفه خدمات مهندسی درسال 97 سبب شده تا جمع کثیری از مهندسان درتماس با سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران،مراتب نارضایتی شدید خود را اعلام کنند.

در حال حاضر، سازمان نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور بیش از ۴۰۰ هزار عضو داشته وهر ساله ۲۰ درصد هم به تعداد اعضای آن اضافه می‌شود.

خرم اظهارداشته است که نرخ تورم سالانه و اثرات تورم های انتظاری و به دنبال آن تاثیرگذاری متغیر های اقتصادی اخیر بر معیشت مهندسان،تاثیرمنفی داشته وعدم افزایش تعرفه باعث ایجاد آشفتگی وکاهش کیفیت خدمات نظارت می شود.

به گفته خرم، بدون تردید انتظار از شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان آن است تا ضمن توجه به منافع و مصالح کشور، مشکلات معیشتی مهندسان و تبعات آن را مد نظر داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نود اقتصادی، تاریخ 13 خرداد 97، کد مطلب: 2112300: www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
0
همه چیز دارد با شیب خیلی سریع در این کشور گران میشود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین