پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۵۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور گفت: آخوندی یک بار اعلام می کند که دست سازمان نظام مهندسی در جیب مردم است و بار دیگر می گوید در جیب مهندسان است، بهتر است تا وزیر در ابتدا مشخص کند که دست ما باید در جیب چه کسی باشد.

شعار سال: فرج الله رجبی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور د نسبت به صحبت‌های آخوندی که روز گذشته اعلام کرد دست سازمان نظام مهندسی در جیب مردم است، واکنش نشان داد و گفت: آخوندی یک بار اعلام می کند که دست سازمان نظام مهندسی در جیب مردم است و بار دیگر می گوید در جیب مهندسی است، بهتر است تا وزیر در ابتدا مشخص کند که دست ما باید در جیب چه کسی باشد.

او در ادامه بیان کرد: آیا اینکه یک سازمان از طریق اعضای خود مدیریت می شود یعنی دستش در جیب مردم است؟ در صورتی که استنباط وزیر بدین صورت است پس باید گفت که دست تمام سازمان های دولتی و خصوصی در جیب مردم است.

رجبی با بیان اینکه مسائلی که اخیرا از سوی وزیر مطرح می شود به دلیل قرار گرفتن او در انزوا است، اظهار داشت: در حال حاضر هیچ یک از سیستم های دولتی، جریان نظام مهندسی و مهندسین از آخوندی پشتیبانی نمی کنند و او هر روز با ایجاد کردن فضای جدید، مسیر را طولانی تر می کند اما باید گفت که هیچ یک از صحبت های مطرح شده از سوی وزیر راه و شهرسازی درست نیست.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور خاطرنشان کرد: درخواست من پایان دادن به این مسائل و فراهم شدن یک مذاکره مابین وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی است، تا کنون نه وزارت راه و شهرسازی قادر به اجرایی کردن یک خط از آیین نامه بوده است و نه ما فرصت پیگیری کردن مسائل به صورت دقیق تر را داشته ایم.

او با تاکید بر اینکه سازمان نظام مهندسی تصمیم دارد تا پیشنهادات خود را بر روی میز بیاورد، گفت: سازمان نظام مهندسی پیشنهادات بسیار روشنی را در اختیار دارد که شاید این پیشنهادات مطابق با نظرات وزارت راه و شهرسازی باشد.

رجبی با بیان اینکه ما به دنبال پایان دادن مباحث موجود هستیم، افزود: در صورتی که وزارت راه وشهرسازی تمایل دارد تا با این شیوه و ادبیات به مسائل موجود ادامه دهد به انتخاب و تشخیص خود آنها بستگی دارد، اما اکنون سازمان نظام مهندسی به نقطه ای رسیده است که دارای یک شخصیت مستقل است، باز هم اعلام می کنیم که بهتر است تا در مورد مسائل و مشکلات موجود بحث کنیم و از اشتراکات خود به عنوان هم افزایی استفاده کنیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور اظهار داشت: ما معتقدیم که در وزارت راه وشهرسازی اولویت های دیگری خارج از مسائل سازمان نظام مهندسی وجود دارد که به دلیل برخورداری از رفاه مردم از عمومیت بیشتری برخوردار است؛ بنابراین وزارت راه و شهرسازی باید هر چه زودتر به آنها رسیدگی کند.

او در پایان گفت: روشی که آخوندی در پیش گرفته اشتباه است و به طور قطع ادامه آن باعث ایجاد لطمه به منافع مردم خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت ایسکانیوز، تاریخ 10 اردیبهشت 97، کد مطلب: 936107: www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
در قرن 21 اگه نتونیم مشکلاتمون رو با گفت و گو رفع کنیم باید از جایگاه خودمون کنار بریم
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین