پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش های پراکنده در روزهای آینده در برخی مناطق کشور خبر داد.
شعارسال: محمد اصغری گفت : امروز صبح آرامی در بیشتر نقاط کشور گزارش شده و پدیده غالب در نیمه شمالی کشور از جمله پایتخت خنکی محسوس دمای هواست.

وی افزود : تهران امروز دمای هوای 23 درجه ای را تجربه کرد و فردا همچنین خنک ترین روز خرداد ماه نسبت به همین زمان در سال گذشته خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد : در نوار جنوبی کشور دمای هوا همچنان گرم است و روز گذشته در بندرعباس دمای هوا به 45 درجه رسید و برازجان هم از جهت گرما رکورد زد.

اصغری افزود : امروز توده پرفشار خزری نفوذ می کند و همچنان با کاهش دما مواجه هستیم.

وی تصریح کرد : با ورود موج جدید بارشی به کشور برای آذربایجان های شرقی، غربی، اردبیل، سواحل دریای خزر، گیلان، مازنداران، زنجان، البرز، قزوین و تهران از عصر امروز شاهد آسمان ابری همراه با بارش های پراکنده موقتی خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت : همین شرایط با تأخیر در سمنان و گلستان پیش بینی می شود که همراه با آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط و وقوع صاعقه در ارتفاعات خواهد بود.

اصغری افزود : هموطنان ما در خراسان شمالی و خراسان رضوی منتظر بارش ها در چند روز آینده باشند ، همچنین در شمال استان اصفهان ، اردستان و کاشان احتمال بارندگی وجود دارد.

وی گفت : وزش باد در زابل، هیرمند و هامون تا سرعت 90 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود ضمن اینکه در جنوب غرب کشور وزش باد انتظار می رود که البته به برکت بارندگی ها در حال حاضر خاک این مناطق چسبنده است و مردم شاهد وقوع گرد و غبار کمتری خواهند بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری صدا وسیما، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1397 ، کدخبر:  2148269،www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
خداکنه بتونه بخشی از این کم ابی رو تامین کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین