پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۰۶۲
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی علاوه بر به وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک در مناطق جنوبی، از رگبار باران و رعد و برق در برخی مناطق کشور خبر داد.

شعارسال: احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد آخرین وضعیت هوای کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز شنبه ۲۶ خرداد به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط شمال غرب، استان‌های گیلان، مازندارن و ارتفاعات البرز در استان‌های زنجان، قزوین، ‌البرز، ‌تهران و سمنان رگبار باران، ‌گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

 

وی ادامه داد: فردا یکشنبه ۲۷ خرداد در مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی،‌ اردبیل و ارتفاعات البرز رشد ابر و رگبار پراکنده باران با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جو پایدار خواهد بود.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز در شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود،‌افزود: این وزش باد در برخی مناطق به ویژه منطقه زابل با گرد و خاک همراه خواهد بود. همچنین طی سه روز آینده به سبب وزش باد شدید احتمال باد و گرد و خاک در استان‌های خوزستان و بوشهر و در برخی مناطق استان ایلام نیز وجود دارد.

 

وظیفه یادآور شد: با توجه به وزش باد شدید در مناطق جنوبی، فردا و پس‌فردا خلیج‌فارس، تنگه هرمز و با شدت کمتر دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود. همچنین از امروز تا فردا افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: روز دوشنبه نیز علاوه بر مناطق شمالی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در سواحل شمالی کشور نیز افزایش ابر، همراه با کاهش نسبی دما و احتمال بارش پراکنده خواهند داشت.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا یکشنبه صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه صاف همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتی گراد پیش‌بینی می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری  آنا، تاریخ انتشار: 26خرداد 1397 ، کدخبر: 396927،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین