پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۰۱۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
یک مقام مسئول گفت: با توجه به بارش‌های پراکنده و رعد و برق در برخی مناطق کشور، کشاورزان هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

شعارسال: مسعود حقیقت رئیس اداره هواشناسی کشاورزی درباره آخرین توصیه‌های هواشناسی به کشاورزان اظهار کرد: امروز در استان‌های گیلان، مازندران،گلستان، بخش‌هایی از اردبیل، زنجان و آذربایجان شرقی و همچنین فردا در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز پنج شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان و بخش‌هایی از مرکز، جنوب کرمان و شرق فارس رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد را خواهیم داشت.

حقیقت از افزایش 3 تا 6 درجه‌ای دما طی دو تا سه روز آینده در نوار غربی کشور خبر داد.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به شرایط جوی به زارعان غرب کشور به ویژه استان‌های شمال غرب که مشغول برداشت گندم و جو هستند، توصیه می‌کنیم که از انبار کردن محصول در محیط باز اجتناب کنند.

وی در توصیه‌ای به گلخانه داران نوار غربی کشور گفت: با توجه به افزایش دما به گلخانه داران توصیه می‌شود که تمهیدات لازم در گلخانه‌ها را برقرار کنند.

به گفته رئیس اداره هواشناسی کشاورزی از برنج کاران استان‌های ساحلی خزر تقاضا کرد که شلتوک‌های برداشت شده در محیط باز قرار نگیرد.

حقیقت در پایان تصریح کرد: به کارگاه‌های پرورش قارچ در استان‌های خوزستان و بوشهر توصیه اکید می‌شود، مراقب گرد و خاک احتمالی باشند و همواره تهویه مناسب در واحدها را برقرار کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 3 مرداد 1397 ، کد خبر: 6609854 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین