پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۳۵۱
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (30 اردیبهشت) در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی‌می‌شود که در برخی موارد با خیزش گرد و خاک همراه خواهد شد.
شعار سال: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (30 اردیبهشت) در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی‌می‌شود که در برخی موارد با خیزش گرد و خاک همراه خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (30 اردیبهشت) در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی‌می‌شود که در برخی موارد با خیزش گرد و خاک همراه خواهد شد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، بعد از ظهر امروز(۳۰ اردیبهشت) در شمال غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات البرز، برخی مناطق شمال شرق و ارتفاعات کرمان افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق پیشبینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا (۳۱ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی جدید به کشو به تدریج در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، بخش‌هایی از غرب و مرکز و ارتفاعات کرمان رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه روز سه شنبه (اول خرداد) ضمن تقویت سامانه بارشی گستره‌ بارش علاوه بر این مناطق بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی را در بر می‌گیرد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان اظهار کرد: فردا (۳۱ اردیبهشت) آسمان تهران کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر، گاهی وزش باد با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۳۰ و ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان پایتخت در روز سه شنبه (اول خرداد) نیمه ابری در بعد از ظهرابری در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۳۰ و ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1397، کدخبر: 800867 ، www.tabnak.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین