پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۵۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
رئیس شورای شهر تهران در واکنش به اعتراضات و دیون عقب مانده پیمانکاران شهرداری به بحران مالی در شهرداری اشاره کرد و گفت: چون قرار است برای درآمدزایی دیگر تخلف نشود در نتیجه میزان درآمد شهرداری کم شده است.

شعار سال: رئیس شورای شهر تهران در واکنش به اعتراضات و دیون عقب مانده پیمانکاران شهرداری به بحران مالی در شهرداری اشاره کرد و گفت: چون قرار است برای درآمدزایی دیگر تخلف نشود در نتیجه میزان درآمد شهرداری کم شده است.

محسن هاشمی گفت: تجمعات آنها در مقابل شورای شهر به علت دیونی است که از شهرداری دارند و با شورای شهر کاری نداشته و روی سخن شان با شهرداری است. وی، دلیل بحران را نبود منابع مالی دانسته و ادامه داد: مسأله اصلی این است که منابع مالی کافی وجود ندارد و پول کم است. مشکل اصلی پول است و باید تأمین شود. چون قرار است برای درآمدزایی دیگر تخلف نشود در نتیجه میزان درآمد شهرداری کم شده است. هاشمی در واکنش به این سؤال که با توجه به محدودیت منابع مالی دولت و شهرداری تهران آیا دولت زیر بار پرداخت تعهداتش به شهرداری خواهد رفت؟ گفت: مذاکرات در این زمینه ادامه دارد. رئیس شورای شهر به شوخی ادامه داد: دولت تعهداتش را می‌دهد و دلیلی برای پرداخت نکردن آنها ندارد، حتی اگر شده به روز طلب‌مان را از دولت می‌گیریم. هر جور شده باید پول‌ها را از دولت بگیریم. لازم به ذکر است پیش از این قالیباف (شهردار سابق) مطالبات شهرداری از دولت را 16 هزار و 138 میلیارد تومان اعلام کرده بود که دولت برای پرداخت 8838 میلیارد تومان آن مجاز و برای پرداخت بقیه مکلف است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه ایران ، تاریخ انتشار -------، کدمطلب: 469650 ، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
امیدواریم همینطور همین فرهنگ صحیح را برای همیشه داشته باشیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین