پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۰۴۹
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس با بیان اینکه تشدید خشکسالی، جمعیت گورخر ایرانی را تهدید می‌کند، گفت: حفاظت از گورخر ایرانی در پارک ملی قطروئیه و منطقه‌ی بهرام‌گور تشدید شده است.
شعار سال: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس با بیان اینکه تشدید خشکسالی، جمعیت گورخر ایرانی را تهدید می‌کند، گفت: حفاظت از گورخر ایرانی در پارک ملی قطروئیه و منطقه‌ی بهرام‌گور تشدید شده است.

سعید محمودی گفت: کاهش بارندگی و خشکسالی شدید منطقه‌ی بهرام‌گور، به شدت جمعیت گورخر ایرانی را در آن منطقه تهدید می‌کند.

محمودی تصریح کرد: خشکسالی موجب پراکنده شدن جمعیت گور در مناطق بهرام گور و قطروئیه و موجب مهاجرت به مناطق اطراف به ویژه مزارع کشاورزی حاشیه منطقه شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفت: گدار گورخرها در مواقعی با خطراتی مانند تصادف با خودروهای عبوری همراه بوده است.

محمودی در خصوص اقدامات پیشگیرانه از تصادفات جاده‌ای در حاشیه بهرام گور افزود: به منظور مدیریت این مسئله با افزایش گشت‌های شبانه، علوفه رسانی، مرمت آبشخورها، ساخت و نصب تابلو هشدار و تهیه بروشورهای آگاهی رسانی به رانندگان انجام شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 22 خرداد 1397، کدخبر: 97032210112 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین