پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۲۹
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر مخالفت خود با انتفاضه قدس تاکید کرد و از آمادگی خود برای دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل سخن گفت.

شعار سال: محمود عباس در مصاحبه با شبکه دوم رژیم اسرائیل فاش کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین مدارس و کیف های مدرسه دانش آموزان را برای یافتن چاقو به منظور جلوگیری از عملیات آنها علیه (صهیونیستها) تفتیش می کند.

وی افزود: تنها از دانش آموزان یک مدرسه 70 عدد چاقو بدست آمده است.

عباس گفت: "نیروهای امنیتی ما وارد مدارس می شوند و کیف های دانش آموزان را برای اینکه ببیند آیا چاقو دارند یا نه، تفتیش می کنند. در یک مدرسه ما 70 دانش آموز دختر و پسر را دیدیم که چاقو داشتند و به آنها گفتیم که این کار اشتباه است. من نمی خواهم که تو کشته شوی و بمیری".

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین آمادگی خودش را برای دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل و نشستن با وی بر سر میز مذاکره اعلام داشت و گفت که دست وی برای سازش همچنان به سمت نتانیاهو دراز است.

وی خواهان ادامه همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم اسرائیل شد.

عباس گفت که از این مسئله خجالت نمی کشد زیرا به زعم او گزینه جایگزین همان عدم احساس امنیت و نبود امید است.

وی در عین حال اذعان کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین "در آستانه فروپاشی است".

شهروندان فلسطینی از چند ماه پیش انتفاضه قدس را در سراسر سرزمین فلسطین آغاز کرده اند که در جریان آن تاکنون صدها نفر شهید یا زخمی شده اند.

کرانه باختری رود اردن شاهد عملیات شهادت طلبانه جوانان فلسطینی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست بوده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار جمعه 13 فروردین 1395، کد مطلب: 522962 : www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین