پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۵۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
عضو شورای شهر تهران گفت: متاسفانه با وجود اینکه برج میلاد ساخته شده و مکانی برای گردشگری است اما هنوز محدوده و اراضی پیرامونی، طرح جامع ندارد.

شعار سال: محمد سالاری، عضو شورای شهر تهران گفت: با وجود اینکه کمیسیون ماده پنج به شهرداری تهران در این خصوص تذکر داده اما هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی در محدوده برج میلاد ساخت و ساز داشته و در فرایند تغییر شهردار سابق به نجفی مجددا ساخت و ساز شروع شد و حالا باز متوقف شده است.

وی همچنین گفت: این دانشگاه ۵۰ تا ۶۰هزار متر مربع ساخت غیرقانونی داشته این در حالی است که دانشگاه‌ها باید مظهر اجرای قانون باشند نه تعدی از آن!

سالاری ادامه داد: گود دوم برج میلاد سال‌هاست رها شده مدیریت برج میلاد در حال ساخت یک مکان اداری است. و وقتی راجع به این اتفاق با شهردار منطقه صحبت می‌کنم؛ می‌گوید ما را راه نمی‌دهند!

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری افتصادآنلاین، تاریخ انتشار 22 خرداد 97، کد مطلب: 278085، www.eghtesadonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
0
0
کاش سریع تر کار ساخت این دانشگاه به پایان برسه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
0
وقتی در این حوزه نظارتی نباشد ساخت و ساز های غیر قانونی هم انجام میگیرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین