پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۹۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۴
جنبش مردمی مقابله با تحریم های تشکیلات خود گردان علیه غزه در حرکتی خود جوش مردم اردن را به مشارکت در تجمع اعتراضی مقابل سفارت فلسطین در امان فرا خواند.

شعارسال: جنبش مردمی رفع تحریم های غزه تحت عنوان «تحریم های غزه را بردارید» روز شنبه مردم اردن را به مشارکت در تجمع اعتراضی در مقابل سفارت فلسطین در امان پایتخت اردن فراخواند.

این جنبش مردمی در صفحه رسمی فیسبوک خود اعلام کرد: ما همه ملت اردن را به مشارکت در تجمع اعتراضی «تحریم ها را بردارید» در مقابل سفارت تشکیلات خودگردان در امان روز چهارشنبه ۲۰ ژوئن ساعت 4:30 بعد از ظهر به وقت اردن دعوت می نماییم.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این تجمع اعتراضی در راستای مطالبات فلسطینیان از تشکیلات خودگردان برای پایان دادن به تحریم ‌های ظالمانه علیه هموطنان خود در غزه و همچنین محکوم کردن سرکوب فرزندان فلسطین در کرانه باختری در جریان تظاهرات های مسالمت آمیز از سوی دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان برگزار می شود.

لازم به ذکر است نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در رام الله تجمعات اعتراضی مردمی «تحریم‌های غزه را بردارید» را در روز چهارشنبه گذشته سرکوب کردند و برای این منظور از باتوم، نارنجک های صوتی و دودزا استفاده نمودند تا از ادامه این اقدامات جلوگیری نمایند، این اقدامات باعث مجروحیت و بازداشت تعدادی از فلسطینیان شرکت کننده در این اعتراضات گردید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری قدس، تاریخ انتشار:26خرداد1397 ، کدخبر: 313587: www.qodsna.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
نباید یک زمانی بیاد که ما پرچم دار عداذت در جهان نباشیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین