پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۲۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
بیر انجمن قطعه‌سازان همگن گفت: قیمت مواد اولیه ۴۰ تا ۴۵ درصد افزایش داشته است و باید به طور طبیعی قیمت قطعات نهایی نیز ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش پیدا کند.

شعار سال: آرش محبی نژاد در خصوص افزایش قیمت قطعات و تاثیر آن بر روی خودروسازها و اظهارت مدیران خودروسازی مبنی بر عدم تامین قطعه از سوی قطعه سازان داخلی گفت: این صحبت کاملا صحیح است و قطعه‌سازان دیگر نمی‌توانند با این قیمت‌ها به خودروسازها قطعه بدهند ضمن آنکه پرداختی خودروسازها نیز عقب افتاده است و تا وقتی که این وضعیت درست نشود فعالیت صنعت قطعه‌سازی متوقف خواهد شد به طوری‌که در چند هفته اخیر ۵۰ قطعه‌ساز به همین دلیل تعطیل شده‌اند.

دبیر انجمن قطعه سازان همگن تاکید کرد: قیمت مواد اولیه ۴۰ تا ۴۵ درصد افزایش داشته است و باید به طور طبیعی قیمت قطعات نهایی نیز ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش پیدا کند.

وی یادآور شد: بسیاری از قطعه‌سازان امروز با حداقل ظرفیت‌ کار می‌کنند چون هر قطعه‌ای که تولید می‌شود حداقل ۳۰ درصد برای قطعه‌ساز ضرر دارد.

محبی نژاد اظهار داشت: ما امروز شاهد تعطیلی صنعت قطعه‌سازی و در نتیجه صنعت خودروسازی هستیم. اگر می‌خواهند جلوی این روند را بگیرند بایستی این افزایش قیمت برای قطعات را از ابتدای سال محاسبه کنند زیرا قیمت مواد اولیه از ابتدای سال افزایش داشته است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خودرونگاران، تاریخ انتشار 30 خرداد 97، کد مطلب: 447942، www.khodronegaran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
وقتی به طور بی رویه و غیر محاسبه شده ای میایم قطعه وارد میکنیم از کشور های خارجی همین میشه دیگه! مدیریت ضعیف!
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین