پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۹۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
گروه خودروسازی سایپا براساس استراتژی های جدید خود قصد واگذاری قطعه سازی های زیرمجموعه خود را به خریداران باصلاحیت دارد.

شعار سال: استراتژی گروه خودروسازی سایپا بر مبنای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خالی شدن از قطعه‌سازی است؛ مدیران این گروه خودرویی می‌گویند هرچند قصد ندارند چوب حراج به دارایی‌های خود بزنند اما قطعه‌سازی را به خریداران با صلاحیت واگذار می‌کنند.

محسن قاسم جهرودی در نشست هم‌اندیشی قطعه‌سازان خودرو سراسر کشور وضعیت فعلی این گروه خودروسازی را ناشی از ورود به حوزه‌هایی از جمله خرید اموال مازاد، سهامداری و قطعه سازی عنوان کرد و گفت: هم اکنون سایپا با ۴۳۰ هزار قطعه ساز به صورت مستقیم همکاری می‌کند. این در حالی است که در دور جدید تحریم‌ها قطعات منفصله در اشل اقتصادی در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته است.

سایپا متناسب با دور جدید تحریم‌ها بسته پیشنهادی خود را به وزیر صنعت، معدن و تجارت ارایه ارایه کرده است؛ براین اساس قطعه‌سازان مرتبط به گروه یک کالایی منتقل شد که دلیل این اقدام خودکفایی ۹۰ درصدی برخی از مجموعه‌ها بود. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا ۷ هفته، هفته‌ای ۱۰۰ میلیارد تومان به قطعه‌سازان منابع مالی پرداخت می‌شود که این رقم جدا از مبلغی است که به صورت روزانه پرداخت می‌شود.

به گفته جهرودی ظرف هفته آینده مطالبات ۱۲۰ روزه قطعه‌سازان کوچک و آسیب پذیر پرداخت شده و سعی می‌شود این مطالبات به ۹۰ روز تقلیل یابد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری بااقتصاد ، تاریخ انتشار 12تیر 97، کدمطلب:18531،www.baeghtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
تا الان باید خود ایرانخودرو و سایپا رو واگذار میکردن نه اینکه بخوان زیرمجموعه هاشونو تازه بفروشن
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین