پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۳۷۲۱
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳
رئیس واحد علوم تحقیقات گفت: نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل بیانگر این است که باید به سمت اقتصادی بدون وابستگی و مستقل از محدودیت های اعمال شده از سوی دیگر کشورها حرکت کرد.

شعار سال: علی عباسپور در دیدار نوروزی با اساتید و کارکنان واحد علوم تحقیقات گفت: اقتصاد مقاومتی تنها به سازمان خاصی مربوط نیست، بلکه هر یک از افراد جامعه در قبال آن مسئولیت دارند. مراکز علمی و دانشگاهی نیز به نوبه خود در این ارتباط مسئولیت ویژه ای دارند و باید این امر را در تمامی دانشکده های واحد بطور جدی پیگیری کرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در سال گذشته با وجود تمام فراز و نشیب ها، واحد علوم و تحقیقات پیشرفت های خوبی در حوزه های مختلف داشته است، تصریح کرد: امیدوارم امسال نیز با توجه به افزایش فضای آموزشی بتوان با همکاری و همدلی همکاران و اساتید، شاهد ارتقاء کیفیت آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی بیش از پیش باشیم.

رئیس واحد علوم تحقیقات بر تمرکز ویژه مسائل فرهنگی در این واحد دانشگاهی اشاره کرد و افزود: یکی از مسائلی که همواره در واحد دانشگاهی به آن توجه ویژه ای می شود، بعد فرهنگی بخصوص پیاده سازی فرهنگ و اخلاق اسلامی است. رسیدن به این هدف موجب ایجاد محیطی آرام و بدون تنش در این واحد دانشگاهی خواهد شد.

عباسپور اظهار داشت: واحد علوم و تحقیقات ظرفیت علمی، آموزشی و تحقیقاتی خوبی به واسطه حضور دانشجویان، اساتید و تجهیزات پیشرفته تحقیقاتی دارد که اگر بتوان این مولفه ها را بطور مناسب در کنار یکدیگر قرار داد، بدون شک یکی از دانشگاه های برتر دنیا خواهد بود.

وی توجه به محیط زیست و استفاده صحیح از منابع طبیعی و انرژی های پاک را در محقق کردن شعار اقتصاد مقاومتی، مهم ارزیابی کرد و افزود: با توجه به تغییرات اقلیم و گرم شدن زمین باید از هم اکنون به فکر ارائه راه کارهای مقابله با آن بود که این نیز از جمله وظایف مراکز علمی و دانشگاهی است.

رئیس واحد علوم تحقیقات توجه به وضعیت معیشتی و رفاه کارکنان و اساتید را از دیگر دغدغه های اصلی این واحد دانشگاهی عنوان کرد و گفت: علاوه بر تعاونی رفاه کارکنان، فعالیت مستمر و صعودی تر تعاونی مسکن از جمله برنامه هایی است که در سال جدید پیگیری خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16 فروردین 1395، کد مطلب: 3590297، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین