پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۲۴۰
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
مديركل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری گفت: بايد به فکر آيندگان باشيم و با تصمیم های امروز و احداث شهری استاندارد، کیفیت زندگی را برای نسل های بعدی بالا ببريم.

شعار سال: دکتر شهرام كهريزی مديركل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری از همه مسئولان حوزه های عمرانی و مدیریت شهری خواست ارتقای کیفیت ساخت و سازها در بخش های مختلف را جدی تر بگيرند.

وی گفت: سطح کیفی نظارت‌ را در ساخت و سازها بیشتر رعایت کنیم تا شاهد احداث ساختمان‌هایی ایمن و با کیفیت بهتر باشیم.

دکتر کهریزی ارتقای دانش فنی و مهارتی را یکی از گام‌ های مؤثر در این راستا برشمرد و افزود: برای این منظور استفاده از توان نيروهای فنی و متخصص بومی را باید مد نظر قرار داد.

کهریزی افزود: باجلوگیری از بروز ناهماهنگی های بصری و کارکردی در فضاها و فعالیت های شهری، ساختمانها در یک معبر و محله باید از نظر ارتفاع، نمای ساختمان، جنس و رنگ مصالح هماهنگی داشته باشند و نبايد اين هارمونی به هم بخورد.

وی افزود: سیما و منظر شهری متعلق به همه شهروندان است نه متعلق به مالک ساختمان، که در این خصوص انتظار داریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 5 تیر 97، کدمطلب :۶۵۷۶۸۰۸، ..www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین