پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۴۳۶
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹
ضرورت دارد توسعه پتروشیمی در اولویت بخش صنعت کشور قرار گیرد زیرا منابع و زیرساخت های خوبی برای این بخش در کشور وجود دارد و این صنعت می تواند روند توسعه اقتصادی کشور را شتاب بخشد.

شعارسال: رمضانعالی سبحانی فر، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که رشد و توسعه صنعت پتروشیمی می تواند آثار و پیامدهای مثبتی به سایر حوزه های اقتصادی جامعه از جمله تولید برساند، گفت: دور از واقعیت نیست اگر بگوییم ظرفیت های کشور در حوزه پتروشیمی کم نظیر است.

وی ادامه داد: باید از همه ظرفیت های صنعت پتروشیمی به نفع اقتصاد کشور و ایجاد ارزش افزوده استفاده کنیم و باید توسعه پتروشیمی در اولویت بخش صنعت کشور قرار گیرد زیرا منابع و زیرساخت های خوبی برای این بخش در کشور وجود دارد و صنعت پتروشیمی می تواند روند توسعه اقتصادی کشور را شتاب بخشد.

سبحانی فر تصریح کرد: توسعه بخش تکمیلی پتروشیمی، ضمن ایجاد درآمد بیشتر برای کشور، اشتغال آفرینی خوبی ایجاد می کند که در نهایت سبب ایجاد ارزش افزوده و بهره وری خواهد شد.

نماینده سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پتروشیمی خراسان بدون تردید یکی از شرکت هایی است که در این منطقه به افزایش اشتغال و توسعه کمک کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ایجاد ارزش افزوده، تولید کالا و محصول نهایی از وابستگی به خام فروشی می‌کاهد، بنابراین توسعه هرچه بیشتر صنعت پتروشیمی پیامدهای مثبت اقتصادی به ویژه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد داشت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایران اکونومیست، تاریخ انتشار: 4تیر1397، کدخبر: 229933: www.iraneconomist.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین