پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۴۸
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
مربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان اردوی آماده سازی به سنگین شدن مسئولیت اهالی این رشته اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین اهداف ما در اردوهای مشترک، همسطح سازی تمرینات بین رده‌های سنی است.

شعارسال: امیر توکلیان ضمن اظهار رضایت از نخستین اردوی آزادکاران در سال جدید اظهار داشت: اردوی مشترک آزادکاران نوجوان، جوان و بزرگسال از هفته نخست سال جدید در خانه کشتی تهران آغاز شد و نفرات واجد شرایط با توجه به برنامه های کادر فنی، تمرینات خود را برای رویدادهای امسال استارت زدند.

وی با اشاره به تمرین مدعیان رقابتهای انتخابی تیم ملی ادامه داد: در نخستین اردوی امسال برخی از مدعیان حضور در رقابتهای انتخابی تیم ملی نیز حضور داشتند و در کنار دیگر اردونشینان به تمرین پرداختند، اما آنچه مسلم است، حضور نوجوانان و جوانان در کنار آزادکاران بزرگسال با نتایج خوبی همراه بود و در واقع بیشترین بازده را در این دو رده سنی داشت.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان افزود: یکی از اهداف اصلی ما از برگزاری اردوهای مشترک، علاوه بر ایجاد روحیه و انگیزه در بین آزادکاران سطوح پایه، همسطح سازی تمرینات و نوعی هماهنگی بین رده های سنی مختلف است که خوشبختانه این اقدام از مدتها پیش آغاز شد و هم اکنون نیز با جدیت ادامه دارد.

توکلیان سال جدید را سالی سخت و حساس برای کشتی ایران خواند و گفت: بدیهی است بزرگترین هدف متولیان کشتی و ورزش ایران حضوری موفق در المپیک ۲۰۱۶ ریو است که همین موضوع سنگینی مسئولیت اهالی کشتی را دوچندان می کند.

وی در خاتمه به لزوم حمایت‌های همه جانبه متولیان ورزش از این رشته مدال آور در المپیک اشاره کرد و افزود: حمایت های همه جانبه دولتمردان و متولیان ورزش از کشتی گیرانی که شبانه روز در اردوهای تیم ملی هستند و زمان زیادی تا حضور در المپیک ندارند، می تواند راه ما را برای دستیابی به اهداف بزرگ هموارتر کند. امیدوارم این مهم در زمان باقیمانده تا المپیک اجرایی شود و ملی پوشان با روحیه و انگیزه بیشتری به کار خود ادامه دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17فروردین1395، کدخبر: 3590762: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین