پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: هر دو هفته يکبار با تشکيل کارگروه توسعه صادرات استان، مسائل اين حوزه با حضور بخش دولتي وخصوصي پايش وراهکارعملياتي اتخاذ مي‌شود.

شعار سال: علي همتي در حاشيه برگزاري دومين کارگروه توسعه صادرات استان افزود: براي ايجاد و فراهم کردن شرايط توسعه و رونق چشمگير صادرات غيرنفتي تلاش، جديت توأم با طرح ريزي برنامه راهبردي از سوي صاحب نظران، مسوولان و دستگاه‌هاي ذيربط از جمله بخش دولتي و خصوصي در امر توسعه صادرات ضرورت دارد.

وي گفت: انتظار است که بخش خصوصي در قالب سازوکارهايي همچون اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و کشاورزي شيراز، اتاق تعاون، خانه صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف و دستگاه‌هاي دولتي براي بازاريابي و جذب سرمايه گذاري و انتقال تکنولوژي برنامه مدون و هدفمند داشته باشند تا بتون‌اند زمينه حضور فعال تر استان فارس را در عرصه تجارت بين الملل را ميسر کنند.

دبير کارگروه توسعه صادرات غيرنفتي فارس در بخش ديگري از سخنان خود اظهار کرد: رکود و تورم و مشکلات موجود در فضاي کسب و کار، بخشي مربوط به تحريم‌ها و بخشي نيز ناشي از قوانين و مقررات کشور است.

بر اساس اين گزارش، رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان فارس، مديران کل دفتر اقتصادي و برنامه ريزي و امور بين الملل استانداري، گمرکات، استاندارد، امور مالياتي و جهاد کشاورزي و نمايندگان بخش خصوصي در اين جلسه حضور داشتند.

مديران بخش‌هاي دولتي و خصوصي در اين جلسه پيشنهادهاي مطرح کردند که ايجاد مرکز تجاري الکترونيک براي رونق و توسعه صادرات، اختصاص 20 درصد زمان کارگروه‌هاي توسعه صادرات به شرکت‌ها براي طرح تجربه‌ها ومعرفي بازارهاي خارجي و معرفي هدفمند افراد توانمند براي مشارکت در نمايشگاه‌هاي خارجي و بهره گيري از نظرات بخش خصوصي در اين زمينه از آن جمله بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاری موج، تاریخ انتشارپنجشنبه 16 مهر 1394، کد مطلب:- : www.mojnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین