پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه۴۵۵ میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی همدان جذب شد گفت: از ۱۶۵ طرح دام و طیور تنها ۳۰ پرونده موفق به عقد قرارداد با بانک شدند.

شعارسال:مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه۴۵۵ میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی همدان جذب شد گفت: از ۱۶۵ طرح دام و طیور تنها ۳۰ پرونده موفق به عقد قرارداد با بانک شدند.

علی‌اصغر نقی‌ئی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بخش کشاورزی استان همدان 2100 واحد صنعتی وجود دارد که علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان، حمایت از مصرف‌کنندگان را نیز در برنامه داریم.

وی با بیان اینکه حدود 1500 واحد صنعتی دام و طیور و بیش از 65 هزار واحد کوچک روستایی در استان وجود دارد، افزود: جذب تسهیلات بخش کشاورزی از بودجه 96 تا کنون 455 میلیارد تومان است که در مجموع 298 طرح به مبلغ 70 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند و مابقی پرونده‌ها در دست بررسی قرار دارد و تا هفته آینده رقم این تسهیلات افزایش می‌یابد.

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهادکشاورزی استان همدان اعلام کرد: در حوزه اشتغال فراگیر 83 پرونده با ملبغ هشت میلیارد و 500 میلیون تومان به بانکها معرفی شده که 26 پرونده با پنج میلیارد تومان منجر به عقد قرارداد شده است.

نقی ئی عنوان کرد: در بخش توسعه روستایی و عشایری 165 طرح دام و طیور به ارزش 123میلیارد تومان به بانکها معرفی شده که 30 پرونده به ارزش 13میلیارد و 500 میلیون تومان موفق به عقد قرارداده شده‌اند.

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه در حوزه رونق تولید 279 پرونده با 76 میلیارد تومان به بانکها معرفی شده است گفت: از این میزان، 142 پرونده با 31 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: در بخش تفاهم‌نامه توسعه روستایی نیز 8 پرونده با 5 میلیارد و 600 میلیون تومان به بانکها معرفی شده که 6 پرونده با 3 میلیارد و 300 میلیون تومان منجر به عقد قرارداد شده است.

نقی ئی با اشاره به معرفی 477 پرونده به ارزش 108 میلیارد تومان به صندوق توسعه ملی، بیان کرد: 88 پرونده با مبلغ 20 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی منجر به قرار داد شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار21 تیر 97، کد خبر: 1766900، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
امیدواریم از این تسهیلات به نحو احسن در راستای توسعه کشاورزی استان استفاده شود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین