پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۸۱۳
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۹
فرماندار تویسرکان گفت: ۶۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در قالب سه هزار و ۱۰۵ طرح در ۹ ماه نخست امسال به متقاضیان ایجاد اشتغال در شهرستان تویسرکان پرداخت شده است.

شعارسال: حبیب مومیوند اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون 47 طرح در حوزه اشتغال روستایی با برآورد اعتباری افزون بر هفت میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

وی از آغاز به کار واحدهای کوچک تولیدی در تویسرکان خبر داد و افزود: در 9 ماه ابتدایی امسال صندوق توسعه کارآفرین امید در مجموع یک میلیارد و 460 میلیون تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال در شهرستان اعطا کرده است.

مومیوند تصریح کرد: فرآیند راستی‌آزمایی از اشتغال‌های ایجاد شده به صورت غیرقابل پیش بینی انجام می‌شود تا از ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف اطمینان حاصل شود.

وی با اشاره به توسعه واحدهای کشت گلخانه‌ای در شهرستان تویسرکان به عنوان یکی از راه‌های اشتغالزایی گفت: تا قبل از سال 95 حدود پنج هکتار زمین در این بخش کشت می‌شد که اکنون این میزان به 15 هکتار رسیده است.

فرماندار تویسرکان گفت: امسال در حوزه تولید صنایع مبل و منبت نیز از محل اشتغال روستایی 45 نفر با برآورد اعتباری افزون بر 5 میلیارد و 500 میلیون برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

وی تاکید کرد: تسهیلات خوبی نیز به طرحهای اشتغالزایی از جمله شرکت های تولیدی مهان کاغذ، تدبیر دارو، هگمتان دارو، توسعه ساخت گاوصندوق، تولید ادوات کشاورزی پرداخت شده و یا در حال پرداخت است.

مومیوند از پرداخت 15 میلیارد تومان وام ازدواج در 9 ماهه ابتدای امسال در شهرستان خبر داد و افزود: در 12ماه سال 95 مبلغ 15 میلیارد و در سال 94مبلغ 5میلیارد وام ازدواج در شهرستان پرداخت شده که میزان وام پرداختی امسال نسبت به سال 94 سه برابر شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 13اردیبهشت1397 ، کدخبر: 1716207: www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین