پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۷۳۸
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
فرماندار ملایر با بیان اینکه اطلاع‌رسانی درباره تسهیلات اشتغال در ملایر ضعیف است، گفت: تاکنون یک هزار و۵۲۰ اشتغال در ملایر ایجاد و در سامانه ثبت شده است.

شعارسال: فرماندار ملایر با بیان اینکه اطلاع‌رسانی درباره تسهیلات اشتغال در ملایر ضعیف است، گفت: تاکنون یک هزار و۵۲۰ اشتغال در ملایر ایجاد و در سامانه ثبت شده است.

عبد العظیم رضایی ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اظهار داشت: امروز سیاست کلی کشور و نظام این است که در زمینه اشتغال یک کار جدی و اساسی صورت گیرد و ضروری‌است همه مسئولان اجرایی نیز با تمام توان پای کار باشند.

وی با اشاره به اینکه حوزه مبل و‌ منبت، صنایع دستی و کشاورزی مهمترین ظرفیت ملایر برای ایجاد اشتغال در این شهر است، گفت: مهمترین وظیفه همه ما مسئولان و مدیران اجرایی استفاده بهینه و مطلوب از بسترها و ظرفیت‌های ایجاد شده در راستای اشتغال در استان و شهرستان است .

رضایی گفت: اهتمام، جدیت، تلاش صادقانه و متعهدانه مدیران، تغییر نوع نگرش و تلاش برای بکارگیری استعدادهای جوانان تحصیل کرده مهم ترین اصل در نجات کشور از معظل بی‌کاری است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهتمام و‌جدیت مسئولان نظام و حمایت دولت‌ مردان، امروز نوبت ما مسئولان اجرایی است که در تعهدات مان در حوزه اشتغال مصمم باشیم و در این راستا هیچ گونه کوتاهی از سوی مدیران اجرایی شهرستان پذیرفته نیست.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه طبق آمارهای اعلام شده در حال حاضر بیش از 3 میلیون بیکار در کشور داریم که هر ساله تعداد 900 هزار نفر نیز به این آمار اضافه می‌شود بیان کرد: وضعیت ملایر باید بهتر از سایر شهرستان‌ها باشد و لازم است در این فرصت باقی مانده بسیار فعال‌تر و جدی‌تر ورود پیدا کرده و مدیران کار را به کارشناسان و‌ معاونان مسئولیت‌پذیر و داری تعهد و انگیزه بیشتر بسپارند و‌خود نیز نظارت دقیق داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه کم کاری از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در حوزه اشتغال پذیرفته نیست اظهار داشت: ضروری‌است در فرصت باقی مانده از امسال کار‌ها را با کمیت و کیفیت شتاب دهیم و وارد مراحل بعدی در حوزه بانک‌ها و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و ایجاد کارگاه‌ها شویم .

رضایی خواستار اهتمام و‌ جدیت بخشداران و داشتن اطلاعات کافی از طرح‌ها شد و افزود: در صورتی که بخشداران به ریز وارد عمل شوند اگر در اجرای طرح‌ها ناهماهنگی، ابهام و انتقادی وجود داشته باشد مطرح و جمع‌بندی لازم صورت می‌گیرد.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه هم‌اکنون در زمینه های مختلفی همچون مشاغل خانگی، خوداشتغالی، اشتغال فراگیر، طرح کارورزی و ایجاد اشتغال روستایی توسط دولت تسهیلات خوبی تخصیص یافته است گفت: این میزان تسهیلات در هیچ دوره‌ای سابقه نداشته است اما اطلاع رسانی ما در این راستا ضعیف است و ضروری‌است تلاش بیشتری در این راستا انجام شود.

رضایی بیان کرد: اگر روند ثبت آمار اشتغال ملایر در سامانه رصد با این روند ادامه یابد تا پایان امسال میزان اشتغال ثبت شده در ملایر به 2 هزار شغل می‌رسد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 آذر 1396، کدخبر: 1598207، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین