پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۷۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
فرماندار شهرستان لنده در جلسه شورای اداری این شهرستان خطاب به مدیران این شهرستان گفت: اگر اعتباری از طریق ناکارآمدی مدیری برگشت بخورد قطعاٌ دامنه مدیریت آن مدیر به واسطه این مهم نیز دوامی نخواهد داشت و آن مدیر برکنار خواهد شد چرا که حقوق عامه مردم است.

شعارسال: دارا کریمی نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان لنده که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد برگزارشد، به پتاسیل ها و ظرفیت های عظیم این شهرستان در حوزه معادن، گردشگری ، دامداری و دامپروری اشاره کرد و گفت: شهرستان لنده دارای قابلیت ها و ظرفیت های کم نظیری است که نیازمند سرمایه گذاری برای استخراج این معادن و بهره جستن از این ظرفیت ها در جهت توسعه و اشتغال جوانان است.

وی افزود: وجود منابع عظیم معدنی و جاذبه های کم نظیر گردشگری به همراه دو رودخانه پرآب جن و مارون باعث شده است تا بهترین فرصت ها برای توسعه فراگیر این شهرستان مهیا شود.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: درحوزه تامین آب مشکل نداریم ولی در حوزه توزیع آب و مدیریت آن مشکل داریم که همین مشکلات باعث نارسایی در ارائه خدمات به برخی از شهروندان در شهرک فجر شده است.

کریمی نژاد اظهارکرد: در خصوص ساخت فرهنگسرای شهید طیب مشکلات اساسی داریم که انتظار داریم این مسئله از طریق استان پیگیری شود.

فرماندار شهرستان لنده گفت: در بحث آتش سوزی ها مشکلات اساسی داریم و از ابتدای خرداد تا پایان مهرماه به علت آتش سوزی های پی در پی با مشکل مواجه هستیم که انتظار داریم مسئولان استانی در این خصوص توجه بیشتری به شهرستان لنده کنند.

وی خاطرنشان کرد: از تلاش های خوب شورای تامین به جهت ارتقای شاخص های امنیتی در این شهرستان به طور ویژه قدردانی باید کرد.

کریمی نژاد اظهارکرد: به دلیل ییلاقی بودن مناطق دلی مهره، دلی خیارکار، کوه سیاه وسفید و برای جلوگیری از هرگونه بی نظمی نیازمند ایجاد یک پاسگاه سیار و یا ثابت می باشیم که انتظار داریم در دستورکار مسئولان امنیتی و انتظامی استان قرارگیرد.

فرماندار شهرستان لنده در پایان گفت: اگر اعتباری از طریق ناکارآمدی مدیری برگشت بخورد قطعاٌ دامنه مدیریت آن مدیر به واسطه این مهم نیزدوامی نخواهد داشت و آن مدیر برکنار خواهدشد چرا که حقوق عامه مردم است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار: 21 تیر 1397 ، کد خبر: 109113 ، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
این اقتدار باید در زمینه بیت المال و ولخرجی ها هم حاکم باشه
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین