پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
افزایش توليدات بخش كشاورزي تهران از ۵ ميليون به ۷ ميليون تن بر اساس تكيه بر منابع آبي و تغيير الگوی كشت در دستور کار قرار گرفت.
شعارسال: دومين نشست ستاد اقتصادمقاومتي با حضور استاندار تهران و مديران ادارات عضو ستاد برگزار شد. سيدحسين هاشمي در اين نشست گفت:‌دستگاه هايي مانند جهاد كشاورزي وصنعت معدن و تجارت كه مي توانند طرح هايي را به شكل آماده فراهم كنند تا سرمايه گذار با طرح هاي تصوب شده براي سرمايه گذاري وارد شود لازم است طرح هاي خود را ارايه دهند.

وي افزود:‌ در طرح هاي پيشنهادي دستگاه ها بايد توجيهات فني و اقتصادي و حتي جانمايي نيرو پيش بيني شده باشد تا سرمايه گذاران در كمترين زمان ممكن نسبت به سرمايه گذاري و شروع كار اقدام كنند.

استاندار تهران با بيان اينكه اقتصاد مقاومتي به اين معناست كه بايد به توان خود متكي باشيم عنوان كرد: كسي جز خودمان و توان داخلي مان نمي تواند مشكلات ما را حل كند.

در ادامه نشست، مدیرکل جهاد كشاورزي استان تهران اهداف و برنامه هاي خود را طبق برنامه ريزي اقتصاد مقاومتي تشريح كرد.

بر اساس گزارش ارايه شده جهاد كشاورزي، قرار است توليدات بخش كشاورزي از پنج ميليون تن به هفت ميليون تن افزايش يابد كه براساس آن با تكيه بر منابع آبي و تغيير الگوي كشت، در نوع فرآورده هاي كشاورزي و ميزان افزايش و يا تغيير الگوي كشت هدفگذاري شود.

در طرح جهادكشاورزي لازم است انواع نهاده ها، محصولات و ميزان توليد، طبق عملكرد در هكتار به تفكيك شهرستان ها مشخص شده و در آن الزامات توليد همچون نوع آبياري بازسازي ماشين آلات صنايع تبديلي بررسي شود. براساس اين طرح در بخش آبزيان هم برنامه ريزي براي افزايش توليد در سطح استان تهران انجام شده است.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23 مهر 1394، کد خبر: 2941493، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین