پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۶۴
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: باتوجه به ظرفیت‌های استان و منابع آبی ذخیره شده، توان تولید استان در بخش آبزیان می‌تواند به سه برابر شرایط فعلی برسد.

 شعار سال: سیدحسن میرعماد در نخستین جلسه ستاد توسعه شیلات این استان اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون عالی آبزی‌پروری کشور و در راستای توسعه آبزی‌پروری مقرر شده ستاد توسعه شیلات در هر استان با عضویت استانداری، سازمان جهاد کشاورزی، محیط‌زیست، شرکت آب منطقه‌ای، دامپزشکی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در هر استان تشکیل شود و راه‌کارهای توسعه این حوزه را بررسی و عملیاتی کنند.

وی با اشاره به وجود حدود 500 باب استخر ذخیره آب ایجاد شده است، افزود: هم‌اکنون سالانه بیش از 830 تن انواع ماهی در استان تولید می‌شود.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری سمنان نیز با توجه به وجود نیروی کار جوان در کشور و استان پیگیری و تشکیل جلسه مشترک با صندوق کارآفرینی امید در استان برای استفاده از منابع خوب آن صندوق و برای توسعه بخش کشاورزی را خواستار شد.

منوچهر صادقی هم‌چنین فرهنگ‌سازی لازم برای افزایش مصرف سرانه ماهی و گنجاندن این منبع سرشار از مواد غذایی در سبد خانوار و کارکنان را خواستار شد.

مسعود مهدوی مدیر شیلات استان سمنان نیز گزارشی از وضعیت آبزی‌پروری در این استان ارائه کرد و گفت: پرورش آبزیان در استان به‌طور رسمی از سال 75 آغاز شد و با توسعه آن در استان تولید آن از 201 تن در سال 84 به 831 تن در سال گذشته رسید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ايسنا،تاریخ انتشار خبر 17 دی 1394، کدمطلب94101709755: www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین