پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۴۲۸۸۷
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: سپرده‌گذاران موسسات مالی که به بانک‌های عامل مراجعه کرده اند، می‌توانند سپرده‌های خود را دریافت کنند و موضوع دستور توقف پرداخت به این بانک‌ها صحت ندارد.

شعار سال: مسعود پزشکیان در تشریح نشست نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مشکلات موسسات مالی و اعتباری افزود: ۱۵ هزار نفر از ۲۵ هزار و ۹۰۰ نفر سپرده‌گذار موسسات مالی که بیش از ۲۰۰ میلیون تومان سپرده داشته‌اند به بانک‌های عامل مراجعه کرده که از این تعداد هفت هزار نفر سپرده خود را دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: نکته قابل تامل این که ۱۱ هزار سپرده‌گذار اصلا مراجعه‌ای به بانک‌های عامل نداشته و درخواستی برای دریافت سپرده خود ارائه نکرده‌اند.

نایب رئیس اول مجلس و نماینده مردم در کمیته پیگیری مشکلات موسسات مالی و اعتباری یادآور شد: بانک‌های عامل باید مطالبات سپرده‌گذاران را پرداخت کنند و موضوع عدم پرداخت سپرده‌ها قابلیت پیگیری دارد.

پزشکیان درباره انتشار خبری مبنی بر فرار متهم موسسه ثامن الحجج (ع) تصریح کرد: با توجه به این که مسئولان احتمال فراری شدن این متهم را می‌دادند، بنابراین در اقدامی پیشگیرانه این فرد دستگیر شد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری گسترش، تاریخ انتشار 30 تیر 97، کد مطلب: 34696، www.gostaresh.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین