پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۴۴۵۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
مدير عامل بانک پارسيان با اشاره به اينکه بازپرداخت سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج تا سقف 400 ميليون تومان انجام شده، از باز پرداخت سقف هاي بالاتر در آينده نزديک خبر داد.

شعارسال:مدير عامل بانک پارسيان با اشاره به اينکه بازپرداخت سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج تا سقف 400 ميليون تومان انجام شده، از باز پرداخت سقف هاي بالاتر در آينده نزديک خبر داد.

کوروش پرويزيان ،مدير عامل بانک پارسيان در حاشيه نشست مجمع عمومي بانک پارسيان در خصوص تسويه سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج، با اشاره به اينکه بازپرداخت سپرده گذاران اين موسسه تا سقف 400 ميليون تومان تا پايان تيرماه انجام شده، از باز پرداخت سقف هاي بالاتر در آينده نزديک خبر داد و افزود: با تمهيدات و برنامه ريزي هاي صورت گرفته، به زودي پرداخت سپرده هاي تا سقف 500 ميليون تومان مطابق با بخشنامه بانک مرکزي که در دست انجام است، آغاز خواهد شد.

مديرعامل بانک پارسيان در همين زمينه گفت: يک اشکالي در فرآيند پرداختي نسبت به گذشته ايجاد شده است که ما در حال اصلاح آن فرآيند مطابق نظر بانک مرکزي هستيم . پس از اين مرحله نيز مطابق آن فرآيند اصلاح شده پرداخت ها تا سقف 1 ميليارد تومان انجام خواهد شد.
وي در خصوص تسويه سپرده گذاران بالاي 1 ميليارد تومان گفت: اين موضوع به هيئت تسويه مربوط است و به بانک ارتباطي ندارد و هنوز تصميمي در اين خصوص به بانک پارسيان ابلاغ نشده است.
مديرعامل بانک پارسيان همچنين در واکنش به شايعات و اخباري که اخيرا در خصوص افزايش نرخ سود بانکي مطرح شده افزود: بانکهاي خصوصي در شرايط فعلي مطلقا از افزايش نرخ سود بانکي استقبال نخواهند کرد و البته با پيگيري هايي که ما انجام داديم، خوشبختانه افزايش نرخ سود بانکي در مقطع کنوني در دستور کار نبوده است.
وي تاکيد کرد: ما معتقد هستيم که شرايط براي بانک هاي خصوصي با توجه به دوران جديد بهتر خواهد شد به دليل اينکه بانک هاي خصوصي ابزارهاي کار در فضاي بين الملل را دارند و مي توانند به کشور بيشتر کمک بکنند.
به گزارش تيتر 20، پرويزيان در پايان تصريح نمود: ما انتظار داريم که سياست گذاران به شرايط مناسب بانک هاي خصوصي براي فعاليت در فضاي تجارت بين المللي بيشتر توجه کنند و سازکارهاي مناسب را براي بانکهاي خصوصي فراهم سازند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار6مرداد97، کدخبر: 120180728100444315، www.aryanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
ا.ف75
نباید هم این اتفاق برای بانکی تو شرایط حاضر خوشایند باشه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین